Gå til innhold

Kan denne Strømforsyningen gi nok strøm til dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Kan denne NorthQ 4775-400BULK, ATX 400W, 120mm Vifte, 12-17dBA, 2xSATA, PCI-E, 20/24pin gi strøm til et PCI Skjermkort. Jeg har ikke så mye peiling på strømforsyninger, men det står at den støtter 2x SATA og PCI-E noe jeg antar står for PCI-Express. Betyr det at den ikke kan gi strøm til et vanlig PCI Skjermkort?

9129382[/snapback]

Mener du et helt vanlig PCI(ikke PCI-Express) skjermkort?

Isåfall, disse får den strømmen de trenger ifra PCI-porten, og trenger ikke ekstern strøm.

Tror ikke det finnes så kraftige PCI-skjermkort at de trenger ekstern strøm fra strømforsyningen.

Hvilket skjermkort har du?

Lenke til kommentar
Hei. Kan denne NorthQ 4775-400BULK, ATX 400W, 120mm Vifte, 12-17dBA, 2xSATA, PCI-E, 20/24pin gi strøm til et PCI Skjermkort. Jeg har ikke så mye peiling på strømforsyninger, men det står at den støtter 2x SATA og PCI-E noe jeg antar står for PCI-Express. Betyr det at den ikke kan gi strøm til et vanlig PCI Skjermkort?

9129382[/snapback]

Mener du et helt vanlig PCI(ikke PCI-Express) skjermkort?

Isåfall, disse får den strømmen de trenger ifra PCI-porten, og trenger ikke ekstern strøm.

Tror ikke det finnes så kraftige PCI-skjermkort at de trenger ekstern strøm fra strømforsyningen.

Hvilket skjermkort har du?

9129451[/snapback]

Ok. Det skjermkortet jeg skal bruke foreløbig er et Sapphire Radeon 700 Series. Altså ikke så kraftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...