Belthazor Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Hey Jeg lurte på om en ting... Ikke sant... La oss si at jeg registrerer meg på noe skriver inn epost brukernavn osv. Så når jeg trykker registrer så skal det komme en epost om passordet...Skjønner dere? Kan noen lage en gratis sånn til meg? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Dette er en greie som ikke kun er i html-koden. Mailen sendes nemlig via serveren som hjemmesiden din er lagret på. Så man trenger litt mer info for å lage noe sånt. Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Dette er en greie som ikke kun er i html-koden. Mailen sendes nemlig via serveren som hjemmesiden din er lagret på. Så man trenger litt mer info for å lage noe sånt. 9129304[/snapback] Hvilken info da? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 I tillegg lages noe slikt med PHP Still spørsmålet i riktig kategori og så vil du nok få svar Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 I tillegg lages noe slikt med PHP 9130129[/snapback] Eller med ASP. Kommer helt an på hva slags server webhotellet har. Finner trådstarter ut av det så er mye gjort - det er også helt sikkert info på nettsiden til dem som leverer webhotellet når det gjelder mailfunksjoner. Lenke til kommentar
gather Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Det finnes vel endel ferdige slike script. Tror du må fortelle mer om hva du vil med scriptet, for jeg regner med at ikke bare vil registrere for så å ikke gi brukerne noe å bruke passordet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå