ooddbb Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Skal sette opp en nettbutikk nå med "shopping cart" system. Men vilken programmer vil dere anbefale til dette??? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Skrive en egen side i PHP/MySQL? letteste jeg kommer på i hvertfall.... Blir bare tull når man bruker programmer til det er min erfaring i hvertfall.... Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Å skrive min egen side tror eg att eg ikke har nok av data kunnskaper til. Er det ingen her som vet om "shopping cart"/nettbutikk programmer??? :o :o :o Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Finnes endel sånne "ferdig mekka handlevogner", men du urde uansett kunne php/mysql/asp for og kunne få det til og fungere optimalt... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Å skrive min egen side tror eg att eg ikke har nok av data kunnskaper til. Er det ingen her som vet om "shopping cart"/nettbutikk programmer??? :o :o :o Mammut har da hatt gratis webshop og tilby på sine servere, ikke mange varene men kostnad kr0, du kan jo ta en kikk. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du kan se på www.hotscripts.com - bruk PHP og MySQL!! (disse er gratis) Skjønner egentlig ikke hva som er vitsen med nettbutikk nå men har du et godt produkt så... videre er det muligheter å "kjøpe" ferdig nettbutikk fra www.hattelco.no , da får du en ferdig datanettbutikk med alle varene. Annet alternativ om du har cash er å kjøpe nettbutikk fra http://www.buildyourownshop.com/ - her kan du også opprette en demobutikk gratis i 14 dager ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå