Bimmelom Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Hei. Jeg tenkte å kjøpe et par nye t-skjorter nå før jeg drar til Frankrike,og har 500kr til rådighet akkurat nå Jeg er ganske lei Jack & Jones sine, for etter 1 vask ser dem ikke ut. Det er skikkelig rævva kvaltiet på enkelte av dem. Jeg vil ha noen tøffe, gjerne ensfargede svarte eller hvite. Og helst litt intilsittende. Noen forslag til hvor jeg bør kikke ? Er i Bergen kun for uken, så vet ikke hva som er bra av butikker og slikt. Vet at i Oslo er det masse bra på Carlings osv. Håper på noen fine svar her. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Robot har en del tøft. Zaphari har en del bra. Dog er prisen litt høyere enn Jack & Jones. To pack med Levis sine t-skjorter er kanskje tingen for deg? Finnes vel i hvitt og svart. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Enig i at enkelte av Jack&Jones tshortene har dårlig kvalitet! Spesielt de som er hvite! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 håkki og tilsammans Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Enig i at enkelte av Jack&Jones tshortene har dårlig kvalitet! Spesielt de som er hvite! 9129589[/snapback] Veldig enig i at det er spesielt dem. Kjøpte bla. en hvit en for ikke så lenge siden, og den ser ikke ut nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Håkki er et sted som er verdt å sjekke ut når du skal ha tøffe t-skjorter. Tilsammans og! Men de er dog litt som en svensk versjon av tshirthell. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Håkki er genialt! Den ligger vel oppe med Base, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Det du trenger er noe enkelt og greit, men av god kvalitet. Jeg foreslår som tidligere nevnt levis sine (med liten logo på ermet), eller D&G/CK sine som du sikkert finner på Carlings, Volt o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå