Lillesjel Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har noen lest Harry Potter and The Deathly Hallows? Leste den ut i går og må ærlig talt innrømme at jeg ikke er mektig imponert. Det er andre bøker i samme serie som jeg syns var bedre. Hva terningkast ville du gitt? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Om spørsmålet er "god eller dårlig", så er svaret god, men bøker er sjelden så sort/hvite at de er enten gode eller dårlige. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Elegant avslutning på serien, jeg er imponert. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 6/6, skulle nesten ønske det kom mer. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ble ferdig med boken i g[r..utrolig bra. den beste av alle.likte slutten,men skulle gjerne ha vist hva hus barna kom i Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Absolutt en verdig avsluttning spør du meg, likte boka veldig godt. Angrer ikke timene i kø og natten etter uten søvn. edit: får moderere meg selv litt her. Finnes allerede to tråder om Harry Potter bøkene. Diskusjonen om boka kan med fordel taes i en av dem Tråd med spoilere Tråd uten spoilere Denne stenges, og kommentarer eller synspunkter på moderering taes på PM Endret 24. juli 2007 av macfjott Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 edit: får moderere meg selv litt her. Finnes allerede to tråder om Harry Potter bøkene. Diskusjonen om boka kan med fordel taes i en av dem enig så enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg