Heilage Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hei. Har bygd en liten server her hjemme, men den vil ganske enkelt ikke starte. Checklist: - ATX koblet i - P4 koblet i - Riktige kontakter fra kabinett til hovedkort er koblet i Hva kan jeg ha gjort feil? Det skal nevnes at PSUen er demovare kjøpt fra Komplett, men den skulle være i fungerende stand. Asus A8N-E AMD Athlon64 3800+ 1GB RAM GF 6600 Noen forslag? EDIT: Toweret er et I&S EYE2000B, er det noen spesielle triks jeg må kunne? Endret 23. juli 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vel, du har sjekket om sensorledningen er koblet til strømforsyningen? Det er en ganske vanlig feil... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Vel, du har sjekket om sensorledningen er koblet til strømforsyningen? Det er en ganske vanlig feil... 9129215[/snapback] Jeg tror ikke strømforsyningen er så avansert. Det er en Chieftech 400W. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Men alle strømforsyninger har vel en sensor? De jeg har hatt ihvertfall. En liten svart ledning som følger med den store kabelen som skal til hovedkortet. Den skal puttes inn i strømforsyningen slik at den merker at du trykker på power-knappen eller noe... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har ikke funnet noen ledning med slik funksjon. Den virker for primitiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå