msov2 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei! Er ute etter en automatisk tastelås til min N73, som kjører Series 60 v3. Har i lengre tid brukt AutoLock - men problemet her er at tastaturet blir låst selv om jeg er inne i et program. Har lett litt rundt på nettet men har ikke funnet noe. Freeware er foretrukket Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Er ute etter en automatisk tastelås til min N73, som kjører Series 60 v3. Har i lengre tid brukt AutoLock - men problemet her er at tastaturet blir låst selv om jeg er inne i et program. Har lett litt rundt på nettet men har ikke funnet noe. Freeware er foretrukket 9129087[/snapback] Request for Symbian S60 3rd: i denne tråden. Du finner flere prog for automatisk tastelås i tråden om anbefalte prg til S60 3rd Lenke til kommentar
DTS Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Med Best Keylocker & KeypadLock, kan du velge hvilke programmer tastelåsen skal være på/av. Derimot ingen av disse som er gratis... Disse finner du her. Endret 24. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå