Gå til innhold

Var dette riktig? haster :)

Crossfire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vent et par uker og kjøp Syncmaster 226CW for et par lapper mer men da får du bedre kontrast, responstid OG GARANTERT S-panel ;)

9129088[/snapback]

Hva mener du med å vente et par uker for så å garantert få S-panel? Er ikke alle CWene rundt omkring nå med S-panel?

Venter i spenning.

Lenke til kommentar
Vent et par uker og kjøp Syncmaster 226CW for et par lapper mer men da får du bedre kontrast, responstid OG GARANTERT S-panel ;)

9129088[/snapback]

Hva mener du med å vente et par uker for så å garantert få S-panel? Er ikke alle CWene rundt omkring nå med S-panel?

Venter i spenning.

9129500[/snapback]

har ikke vært veldig våken innenfor lanseringen.. er CW lansert nå?

Lenke til kommentar
Prisguide viser at mange nettbutikker reklamerer med >7 dagers leveringstid så det må vel være salg av de?

9129570[/snapback]

Da er de på lager om 7 dager.. de selges ikke enda.. om ikke 2 uker som jeg tippet men 1 uke da.. tipper 5 dager så er den i salg.

Lenke til kommentar
Prisguide viser at mange nettbutikker reklamerer med >7 dagers leveringstid så det må vel være salg av de?

9129570[/snapback]

Da er de på lager om 7 dager.. de selges ikke enda.. om ikke 2 uker som jeg tippet men 1 uke da.. tipper 5 dager så er den i salg.

9129890[/snapback]

Har akkurat bestilt en 226 standard type fra mpx (har god erfaring med dem), men sitter med litt katta i sekken følelse nå.

Har lest hele tråden fra side 1 til 60-et-eller-annet, og føler det er litt 'hype' vedrørende disse panelene.

Utfra statistikk så er det vel et R-panel jeg får.

Bør jeg vente på CW bare å for å sikre meg S-panel? Jeg trenger skjermen snart, og tradisjon tro blir jo ubekreftet 7 dager fort både vinter og vår..

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

Jeg ville ha sittet med samme følelsen etter å ha lest alle de forskjellige tilbakemeldingene av de som sitter med denne modellen. Jeg venter på CW Deluxe versjonen; jeg betaler gjerne 200-300 kr mer for en skjerm jeg er nesten sikker på kommer med S-panel. Å bestille en BW skjerm nå er jo som å trekke lotteri med panelene.

Mvh.

Lenke til kommentar
Jeg ville ha sittet med samme følelsen etter å ha lest alle de forskjellige tilbakemeldingene av de som sitter med denne modellen. Jeg venter på CW Deluxe versjonen; jeg betaler gjerne 200-300 kr mer for en skjerm jeg er nesten sikker på kommer med S-panel. Å bestille en BW skjerm nå er jo som å trekke lotteri med panelene.

Mvh.

9138328[/snapback]

Etter å ha gravd ytterligere har jeg kommet frem til at de andre panelene ble brukt i skjermene grunnet uforventet popularitet, og trøbbel med å produsere nok for å mette massene. Kjøper man nå, får man med S-panel.

Kan noen bekrefte dette?

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

Ja, grunnet uforventet popularitet ble denne modellens først utsendelse til butikkene revet vekk fra hyllene, derfor ble det produsert med andre typer paneler for å kunne sende ut etter nye bestillinger fra forhandlerne, som nå muligens sitter på en hel del slike skjermer ingen vil ha grunnet de omstridte panelene Det er først nå i senere tid Samsung sier at alle slike skjermer de sender ut er med deres S-panel, om du vil ta det for god fisk er jo opp til deg. Kjøper man nå er det fortsatt stor sjangse for at du får noe annet enn S-panel.

Mvh.

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar
Ja, grunnet uforventet popularitet ble denne modellens først utsendelse til butikkene revet vekk fra hyllene, derfor ble det produsert med andre typer paneler for å kunne sende ut etter nye bestillinger fra forhandlerne, som nå muligens sitter på en hel del slike skjermer ingen vil ha grunnet de omstridte panelene Det er først nå i senere tid Samsung sier at alle slike skjermer de sender ut er med deres S-panel, om du vil ta det for god fisk er jo opp til deg. Kjøper man nå er det fortsatt stor sjangse for at du får noe annet enn S-panel.

Mvh.

9141009[/snapback]

Hm.. Når Samsung går ut og sier at det er S-panel som er implementert i skjermene nå, i tillegg til at mpx etter alt å dømme har solgt bøttevis av dem (slik at de har ferske eksemplarer på lager) tar jeg sjansen.

Jeg får vurdere skjermen når den kommer og evt. benytte meg av angreretten.

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

Nei, Samsung sier at de skjermene de sender ut etter ordre fra forhandlerne er implantert med S-paneler, men siden alle har allerede bøttevis på lager med dårligere paneler kan de ikke kjøpe nye. Gå for en 226CW mann, så får du hva du vil ha.

Lenke til kommentar

La nettopp inn bestilling på en 226CW fra Amentio.no

Computercity vises i prisguiden som den eneste som har Deluxe versjonen inne på lager, men når jeg ringte dem fikk jeg til svar på lavnælt dansk at de ikke hadde den inne. Tullete..

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...