Homealone Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Kan noen forklare meg i detalj hvordan jeg skal overklokke maskinen min? Har lastet ned den nyeste biosoppdateringen til VIA KT266A baserte 8KHA+ kort. Xp 1600+ 8KHA+ Geforce 256 ddr 256 Pc 2100 ddr Sb Live! Chieftec dragon fulltower med 5 vifter Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Hei! Jeg skal prøve å gi deg en forklaring :smile: Du går inn i bios ved å holde inne tasten når maskinen starter. Bla deg igjenom sidene i biosen til du ser multiplieren(klokkefrekvensen) og den er antagelig fra 9 til 12. På denne multiplieren bruker du og tastene. Du endrer den til user settings! Du vil nå få opp flere alternativer å velge mellom og der det kommer opp 100 eller 133 er fsb'en. øk denne så litt av gangen :smile: Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 gå inn på menyen oppe til venstre, dersom det var fsb'en du skulle overklokke er det bare og trykke på + tasten, gjorde dette igår, kjører fsb'en på 145 stabilt som f**n, mangler 7mhz på å kunne si jeg har en 1800+, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå