Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en jente fra bergen Hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en mulighet, men jeg tviler det ville vart særlig lenge. Det er et godt stykke mellom Oslo og Bergen, noe jeg regner med du er klar over :p Så det blir nok mer et MSN-forhold, med mindre dere har råd og tid til å reise frem og tilbake til hverandre ofte.

Men så må jeg få si at "elsker deg" før man har blitt sammen sjelden er et godt tegn.

Lenke til kommentar
Det er jo en mulighet, men jeg tviler det ville vart særlig lenge. Det er et godt stykke mellom Oslo og Bergen, noe jeg regner med du er klar over :p Så det blir nok mer et MSN-forhold, med mindre dere har råd og tid til å reise frem og tilbake til hverandre ofte.

Men så må jeg få si at "elsker deg" før man har blitt sammen sjelden er et godt tegn.

9128998[/snapback]

Hehe, joda. Penger er et ikke problem

Lenke til kommentar

Jeg må uansett stå på mitt, det varer mest sannsynlig ikke så lenge. Men for all del, det skader nok ikke å prøve.

Vet om noen få slike forhold. I et av de endte det med at gutten fant seg en annen jente, og slo opp samme dag som han ble sammen med henne. Men så kommer det litt an på alder også. Mer modne mennesker ville nok ikke holdt på på den måten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...