Gå til innhold

Jo Nesbø / Harry Hole bøkne.

Anbefalte innlegg

Jeg var litt uheldig og begynte i feil ende. Leste først "Snømannen", som jeg likte veldig godt, og har kommet ca. halvveis i "Panserhjerte", men har nå bestemt meg for å stoppe der, og heller begynne fra starten, siden bøkene røper handlingen fra tidligere episoder. :nei:

Har til nå lest Flaggermusmannen og Kakerlakkene, og ser frem til å lese neste bok, når jeg kommer så langt. :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jo Nesbø er en utrolig dyktig forfatter,og en skikkelig kul fyr,han er blandt Norges bestselgende forfattere. Men jeg synes han er langt fra den beste.

Etter min mening er Harry Hole blitt for mye "komers", og Nesbø har for mange rare påfunn til karakteren og ting rundt han.

Lenke til kommentar

Jeg er 17 år, har ikke lest over 20 bøker, og da blir det litt naturlig å ha han som favoritt, tror jeg.

Det finnes garantert forfattere som skriver bedre, og jeg gleder meg til å sette meg dypere inn i litteratur.

Uansett så skriver han svært spennende.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg har nettopp oppdaget disse bøkene om Harry Hole, da jeg "gjennomsøkte" boksamlingen til moren min :!: Så jeg har kun lest ferdig den første boka :blush: og er godt igang med den andre :)

Hittil så er det den første som er den beste!

- Jeg kommer sterkere tilbake når jeg har lest alle sammen

Lenke til kommentar

Man gjør det!

Selv om jeg ikke har lest alle ennå :ph34r:

Det har seg slik at jeg er utvekslingsstudent i USA dette skoleåret, og når jeg dro hit for ca. 4 måneder siden, så glemte jeg Frelseren, som jeg akkurat hadde startet på, noe som var utrlolig kjedelig, men til min store glede fortalte min mor at hun skulle sende meg en pakke til jul, og der ville alle bøkene komme med!

Når jula endelig kom åpnet jeg alle julegavene, og der fant jeg Snømannen og Panserhjerte! :)

Det vil si at jeg må vente til min far kommer i februar med å fortsette. Irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...