PiaJenta Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen som vet om noe bra musikk/grupper til utholdenhetstrening? Sånn ala cascada, groove coverage osv, som booster litt Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Se i musikkdelen av forumet du . Her for eksempel. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Rocky temaer er selvskrevne, især hvis du har sett de episke filmene Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Flaut nok så funker A-teens/ABBA. Selvom det er drittmusikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Flaut nok så funker A-teens/ABBA. Selvom det er drittmusikk. 9274619[/snapback] Haha, eid Selv må jeg ha noe litt mer rocka om det skal funke. Blandt annet Breaking Benjamin, Bullet For Mye Valentine og Static-X funker bra. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Mange år siden jeg hørte på In Flames og Manowar (m.fl.) på fritiden, men til trening fungerer det meget bra. Musikk med trøkk i er viktig. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Musikk med trøkk i er et must. Punk, heavy rock etc. Musikk som gjør deg forbanna er også en vinner, f.eks. Crazy frog. Dette fungerer kanskje best til styrketrening, men dog. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 De mest "bråkete" sangene på Slipknot - Vol. 3: The Subliminal Verses er noen av de mest adrenalinfyllte sangene jeg har hørt. Er helt perfekt for meg under harde kondisjonstreninger. Jeg anbefaler at du prøver det ut, selv om du kanskje ikke liker den slags musikk i utgangspunktet. Du kan jo laste ned Duality, som er en fin sang å begynne med. Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Shpongle - Dorset Perception Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Stillhet, initierer en transelignened tilstand som gjør at man bare går og går og går og går og går og......... Plutselig er jeg på andre sida av by'n Try it out, la hjernen vandre.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 In flames, Gamma Ray, Amon Amarth, Hatebreed og Bloodbath er musikk som fungerer godt for meg. Viktig at det er musikk med kraft og rytme. Lenke til kommentar
KoN_Raptor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For min del kan jeg høre på alt fra rockeballader til death metal, bare jeg liker musikken så spiller det ingen rolle ^^ Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 musikk du kan springe i takt med er vel veldig bra? Lenke til kommentar
KoN_Raptor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sett på litt Dragonforce og se om du kan løpe i takt med musikken. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jamiroquai, fet disko/funk/elektronika... knallbra på en treningsøkt... (spes cardio) Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 til jogging synes jeg Rockysangene fungerer---gonna fly now og eye of the tiger Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Rocky sangene er jo geniale! Samt inflames, rammstein og en god del annen metall. Liker egnetlig ikke metall, kun i trenings sammenheng Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg liker Tool, A Perfect Circle, Metallica og Opeth til trening. Pantera er heller ikke så dumt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde ikke trodd det var så mange som går for rock under slik trening. For min del er det trance/hardcore det går i. Alt mellom infected mushroom, dj noisekick (ja, faktisk!) og armin van buuren-sendinger funker som bare fy, selv om jeg f.eks hører på katatonia, opeth og arch enemy ellers. Rytme og hurtighet har alt å si for min del Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Rock har vel nok rytme og hurtighet. Jeg misliker sterkt trance, så det er uaktuelt til trening. For å yte mitt beste og ikke miste motet, må jeg ha musikk jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå