Gå til innhold

Har ikke HDTV - nødvendig med PS3?

Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja vil ikkje verken FOM eller Motorstorm overgår f.eks GeOW på 360. Men sant, kan man virkelig sammenligne Motorstorm med eit 3.person skytepsill? Begge spillene kjører sin rute og gjør jobben sin godt.

FOM og GeOW har jo blitt sammenlignet fra start av, og for min del er det klar hvilket spill som går seirende ut av den kampen om flottest grafikk.

EDIT: Spillte Xbox 360 på vanlig TV i godt over eit år, men du verden så GODT det var å gå over til HDTV da gitt :wub: Men eg vil si det funket utmerket likevel å spille på gammel TV, man ser jo at dette er neste generasjon likevel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Åja da missforsto eg :p

Dersom 360 spillene ser bedre ut på vanlig TV likevel er vel det eit pluss i den retning da :p Eg har ikkje akkurat så lyst til å teste min PS3 på vanlige TV`en her i huset for å bekrfte det du sier da men :p Dessuten er den TV`en okkupert av Wii og N64 ^^

Lenke til kommentar
Åja da missforsto eg :p

Dersom 360 spillene ser bedre ut på vanlig TV likevel er vel det eit pluss i den retning da :p Eg har ikkje akkurat så lyst til å teste min PS3 på vanlige TV`en her i huset for å bekrfte det du sier da men :p  Dessuten er den TV`en okkupert av Wii og N64 ^^

9132525[/snapback]

Har selv og Nintendo Wii med RGB-kabel til den gamle tven ser flottest ut der, mindre tv bedre farger synes jeg :thumbup:

På HDTV såg det helt jævligt forstrekket ut, men hadde ikke component der og da siden jeg hadde allerede RGB-kabelen, følte ikke vitsi og kjøpe componentkabel til Wii da :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Nå er det jo sånn at jeg har PS2, kan jeg bare bruke den gamle kabelen derfra da eller? :)

9132899[/snapback]

Heilt korrekt :)

@ Toman85: Da deler vi samme oppfatning. Har testet Wii med to typer komponent kabler på ein Sony 50" og ein Panasonic 42". Foretrekker heilt klart å bruke den på vanlig TV med RGB-kabler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...