Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Synes det er høyst nødvendig med HDTV jeg, spilte resistance på en gammel råtten 21tommers såg ikke akkurat så flott ut att det gjorde noe For min del så er HDTV ett must på PS3 og 360 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg klarte fint uten HDTV på starten, Jeg mener at ps3 er ser bedre ut enn 360 på hdtv, prøvde geow på hdtv og merket ikke så mye forskjell at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Nja vil ikkje verken FOM eller Motorstorm overgår f.eks GeOW på 360. Men sant, kan man virkelig sammenligne Motorstorm med eit 3.person skytepsill? Begge spillene kjører sin rute og gjør jobben sin godt. FOM og GeOW har jo blitt sammenlignet fra start av, og for min del er det klar hvilket spill som går seirende ut av den kampen om flottest grafikk. EDIT: Spillte Xbox 360 på vanlig TV i godt over eit år, men du verden så GODT det var å gå over til HDTV da gitt :wub: Men eg vil si det funket utmerket likevel å spille på gammel TV, man ser jo at dette er neste generasjon likevel. Endret 24. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Seff ser Geow bedre ut enn R:fom, men jeg snakker om at grafikken blir mer frisket opp med hdtv på ps3 spill enn 360 spill Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes att Call of Duty 2 såg finere ut uten HDTV enn Resistance uten HDTV, men det er jo smak og behag da Rent teknisk så er Resistance mye nyere spill en Call Of Duty 2, men ser ikke akkurat så flott ut Resistance heller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Åja da missforsto eg Dersom 360 spillene ser bedre ut på vanlig TV likevel er vel det eit pluss i den retning da Eg har ikkje akkurat så lyst til å teste min PS3 på vanlige TV`en her i huset for å bekrfte det du sier da men Dessuten er den TV`en okkupert av Wii og N64 ^^ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Åja da missforsto eg Dersom 360 spillene ser bedre ut på vanlig TV likevel er vel det eit pluss i den retning da Eg har ikkje akkurat så lyst til å teste min PS3 på vanlige TV`en her i huset for å bekrfte det du sier da men Dessuten er den TV`en okkupert av Wii og N64 ^^ 9132525[/snapback] Har selv og Nintendo Wii med RGB-kabel til den gamle tven ser flottest ut der, mindre tv bedre farger synes jeg På HDTV såg det helt jævligt forstrekket ut, men hadde ikke component der og da siden jeg hadde allerede RGB-kabelen, følte ikke vitsi og kjøpe componentkabel til Wii da Endret 24. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Nå er det jo sånn at jeg har PS2, kan jeg bare bruke den gamle kabelen derfra da eller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nå er det jo sånn at jeg har PS2, kan jeg bare bruke den gamle kabelen derfra da eller? 9132899[/snapback] Heilt korrekt @ Toman85: Da deler vi samme oppfatning. Har testet Wii med to typer komponent kabler på ein Sony 50" og ein Panasonic 42". Foretrekker heilt klart å bruke den på vanlig TV med RGB-kabler. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 PS3 er jævla skummelt, først HDTV, så PS3, og når alt var i hus ble det ikke mindre en 4 spill på 4 dager. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 PS3 er jævla skummelt, først HDTV, så PS3, og når alt var i hus ble det ikke mindre en 4 spill på 4 dager. 9133692[/snapback] blir faenmeg helt bankrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå