Selvin Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Heisann! Ja nå har jeg fått jobbet litt i sommer og tjent meg litt gryn, så lurer jeg på om jeg rett og slett skal investere i et PS3 Pakke Tilbud ------> PS3 Pakketilbud - Elkjøp.no Men så er da problemstillingen: Jeg har ikke HDTV! Vil jeg alikevel kunne nyte fin grafikk og smooth framerate på en helt vanlig bakprojeksonsTV? Det hadde jo vært flott om det faktisk så litt bra ut grafisk sett! Den er jo et Hardware monster Takk på forhånd! Selvin Endret 23. juli 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Selvfølgelig går det fint med en CRT. Man får ikke mer bedre elr mer stabil framerate av HDTV, kun grafikken som blir pushet ut max, men går fint med vanlig big tv Trenger strengt tatt ikke noen fancy hdtv for og kjøpe ps3 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Alle må begynne et sted, eller hva? Jeg kjøpte ps3 til min vanlige 100hz 32" Sony Widescreen. Faktisk syntes jeg det var dritfett likevel. Kort tid etter, kjøpte jeg en RGB scart for signalenes skyld og det var billig og hjalp mye. Ble med andre ord, enda mer imponert. Ps3'en kjøpte jeg ved lansering og nå, noen måneder etter, er jeg eier av lcd tv 40" i full hd. Jeg må jo være ærlig å si at forskjellen er fenomenal. Poenget er vel likevel, at man kan ha det fett med "gammel" tv og. Du får i allefall nytt liv i spillene dine om du bytter til ny tv etterhvert. Lykke til! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Takk for kjappe svar! Da ble håpet om en PS3 i heimen litt sterkere. Nå skal jeg bare rådføre meg med gamlingene og høre hva de sier, det koster tross alt litt! Men fint å høre at gamle TV'er fortsatt duger Endret 23. juli 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bruker for det meste en SDTV selv(26") og det funker veldig bra. Ikke så detaljert selvølgelig, men fortsatt milevis over PS2 når det gjelder grafikk. Men husk for all del å kjøp en RGB-kabel hvis du vil ha best mulig bilde. Er enorm forskjell fra kompositt! Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Største problemet er vel at det begynner å klø slik i lommeboka med tanke på HDTV ganske kjapt! Det ser bra nok ut, men du vet jo godt hvor bra det ville sett ut på en HDTV... :!: Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 haha.... ja lommeboka mi begynte å klø den og. Et par uker senere tok den fyr. Som trøst, kan jeg opplyse om at jeg fortsatt er lykkelig, selv om lommeboka er aske Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 HDTV er på ingen måte et must, selv om det er å foretrekke selvsagt. Grafikken blir jo kraftig overhalt og mer realistisk en tidligere selv om det ikke er HD. SD tv har gitt oss imponerende bilde med DVD i lange tider. Som forsåvidt ser bedre ut en noen spill. Så enda en lang vei å gå der. HD gjør bare linjer tydeligere og klarere. Eneste problemet er muligens at skrift kan virke litt uleselig på skjermen av og til grunnet at spillet er laget for HD. Noe som er dårlig planlegging av utviklere. Merket det i PGR3 til 360 som ble mye mer leselig etter jeg fikk HDTV. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Som påpekt av fleire her, kjøp deg ein RGB-kabel for PS2/3. Hold deg unna kompositt kabelene som ligger klar i esken til å strupe deg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Hva er forskjell på RGB og Kompositt? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 En kabel for bilde i stedet for 3 Red Green Blue. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Så RGB er best altså? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja, absolutt. Opplevde selv en kjempestor forskjell når jeg byttet fra kompositt til RGB på PS2en min. Det avhenger sikkert litt på TVen hvor mye forskjell det er også Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja, absolutt.Opplevde selv en kjempestor forskjell når jeg byttet fra kompositt til RGB på PS2en min. Det avhenger sikkert litt på TVen hvor mye forskjell det er også 9130768[/snapback] Fungerer denne? http://www.playstationshop.no/product_info...ce9e0f95b1dc453 Eller er det egen kabel til PS3? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Sikkert bra den. Jeg bruker den som er produsert av sony. Og ja, de til PS2 passer PS3 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Sikkert bra den.Jeg bruker den som er produsert av sony. Og ja, de til PS2 passer PS3 9130803[/snapback] Takker for svar Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kompositt er IKKE de tre fargede kablene! Komponent er rød, grønn og blå kabel. Kompositt er en enkel gul og KAN levere til tider litt jalla bilde. RGB-scart er for syns skyld en kabel som ser ut som en vanlig scart. Komponent kabler skal visstnok være hakket vassere enn RGB scart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kompositt er IKKE de tre fargede kablene!Komponent er rød, grønn og blå kabel. Kompositt er en enkel gul og KAN levere til tider litt jalla bilde. RGB-scart er for syns skyld en kabel som ser ut som en vanlig scart. Komponent kabler skal visstnok være hakket vassere enn RGB scart. 9131856[/snapback] Det sier seg selv litt, component støtter jo 1080p noe RGB ikke gjør Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Støtter ikke component bare opp til 1080i/720p? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det er begrenset kor mange TV`er som støtter 1080p over komponent, men muligheten er der altså dersom man har ein slik TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå