moscito Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 jeg lurer på om jeg burde ta e6850 nå og oppgradere til en 45nm quad cpu neste år, istedet for å ta q6600 nå? er det lurt? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Til neste år skal Intel lansere noen kraftige beist av noen firkjerneprosessorer, med masse ny teknologi og forbedringer. Jeg mener du bare bør kjøpe en tokjerneprosessor ( Intel E-serien) i dag, og heller spart penger til de kommende prosessorene fra Intel. Det kan jeg love deg er verd å vente på Jeg har selv Intel E6600 og er veldig fornøyd med den. Når Intel lanserer de nye prosessorene kommer jeg til å kjøpe dem når prisen er gått litt ned (svømmer ikke i penger her skjønner du..), så anbefaler deg å gjøre det samme som meg Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det er rett og slett umulig å gi noe fasitsvar på hva man skal velge av E6850 og Q6600, men ja, skal du oppgradere igjen om ikke så lenge er det nok større grunn til å velge E6850 enn om du skal vente 3 år til neste gang. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 I skrivende stund koster E6850 akkurat det samme som Q6600. Så det er ingen begrensninger mtp. pris. Har du behov for firekjerne kjøper du det. Valget er ditt. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Opps, hadde helt glemt priskuttet til Intel... Da må du jo bare kjøre på med firkjerneprosessor altså, siden den er så billig så er det bare å kjøre igang med det Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg kjører Q6600 nå og oppgraderer til Penryn/Yorkfield når de halveres i pris etter lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå