Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fingring med dama


Anbefalte innlegg

En jente vet når hun får orgasme. Enten hun har hatt en før eller ikke, så vet en jente når hun får orgasme.

9167581[/snapback]

 

Støtter opp med denne. Er hun usikker har hun ikke hatt en. Så enkelt er det. ;)

9247186[/snapback]

Det var jo det som var poenget - har hun aldri hatt en, så kan hun tro at noe som ikke var orgasme, faktisk var det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at jeg hadde klart å oppnå 37 orgasmer, jeg kommer sykelig lett. Men joda, jeg blir sliten av det. xP

9169983[/snapback]

 

37 vaginale orgasmer (OT sa G-punktsorgasmer t.o.m. (merk forskjellen)) på 2 timer? Da er de seriøst svake! :)

 

Tror forresten 1 super-sterk/god orgasme etter god sex er å foretrekke framfor 37 små stikk i løpet av 2 timer.

 

---

Melder meg også på at OT må ha brukt kamera, og kjørt replay "Der fikk jeg en, der fikk jeg en" og skrevet ned statistikk.

 

Det stemmer det Stefan sier. Jeg trodde jeg hadde fått 'småorgasmer' helt til jeg faktisk fikk the real thing.

9249501[/snapback]

 

Jeg trodde jeg brakk foten - jeg var så sikker - den var brukket! - dermed basta, helt til jeg fant ut at den ikke var brukket.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Guest_mimmi_*

må bare innom her og si min meing siden alle andre jør det ...men ingen er vel like?! så...poenge e vel at alle på en måte har både rett og galt ? eller...hehe men men..det er vel helst oss jenter så vet hva som er best for oss:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Billy_*

Når det gjelder det store antallet, så kan jeg være tilbøyelig til å tro på det!

 

Squirting oppleves forskjellig fra jente til jente. Noen opplever det som særdeles kraftige og overveldende orgasmer, mens andre opplever det som deilige og anderledes orgasmer.

 

Første gangen jeg og min kjære var sammen med dama vår, gav jeg begge jentene squirtorgasmer flere ganger i løpet av helgen. Første natta var vi jo litt fulle. Når jeg dagen etterpå spurte dama vår om hun bestandig har kunnet sprute så hun bare himmelfallen på meg og lurte på hva jeg snakket om. Hun sa at hun hadde opplevd noen anderledes men fantastiske orgasmer i løpet av natten og hadde lurt på hva jeg hadde gjort med henne. Da måtte jeg jo selvfølgelig demonstrere det på henne. Jeg tror (hvis jeg ikke husker feil) at jeg gav henne 9 orgasmer på særdeles kort tid. Hun var helt vill, og etter hver orgasme (med masse spruting) ville hun begynne rett på igjen for det var en så fantatisk opplevelse i hennes øyne. Når vi tok pause, var hun skjelven etterpå.

 

Mens min kjære vil som oftest ikke at jeg skal gi henne squirtorgasmer. Dette skyldes at hun ofte sovner utmattet rett etter orgasmen. Hun opplever rett og slett at orgasmen blir for intens.

Lenke til kommentar
Jeg fingret dama her engang og vi holdt på i 2 timer.. Jeg fikk henne til og komme 37 ganger men bare fingrene inni henne.. Rørte knapt klitten.. Så tenke jeg på noe jeg så på internett å tenke å fingre henne skikkelig og ta fort og litt hardt på g-punkte og jeg holdt på en stund til det slutt kom for henne og da sprutet det praktisk talt fittesaft utover senga.. Hun sa dette var den beste orgasmen hun hadde hatt i livet.. Noen andre som har erfaring med dette eller opplevd noe?

Tror det kalles squirt eller noe.. ;)

Hehe. 37 ganger faktisk. Jeg blir dau etter tre :p

Det kalles nok squirting. Mange kan gjøre det på kommando og andre gjør det samtidig som de får orgasme. Den kan også bli mye sterkere enn en vanlig..

Jeg har gjort det mange ganger ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...