DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kanskje de filma og så evaluerte de etterpå.. 9166769[/snapback] "Let's go back and see that in instant replay" Som sagt har hun nok bare følt det godt og fått denne godtroende gutten til å tro han er rene mirakelmannen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tro meg, en jente VET når hun får orgasme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ikke sikkert om hun aldri har fått en "ordentlig" orgasme før... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 En jente vet når hun får orgasme. Enten hun har hatt en før eller ikke, så vet en jente når hun får orgasme. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) haha, komisk. Kildekritikk nå da Lars = man kan kjapt bli lurt av en god følelse da, og jeg tror lite på at alle jenter , som du sier, vet når de får orgasme - når de ikke har fått det tidligere. For å nevne det , så er det lett å blande mellom heftig betatt og forelskelse - dessverre. Endret 29. juli 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vel, jeg hører mange gutter som sier at de vet når de fikk sin første orgasme, men gutter trenger ikke få orgasme for å få utløsning, så hvordan vet dere det? Det er noe dere vet. Og det gjør jenter og. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vel, jeg hører mange gutter som sier at de vet når de fikk sin første orgasme, men gutter trenger ikke få orgasme for å få utløsning, så hvordan vet dere det? Det er noe dere vet. Og det gjør jenter og. 9168541[/snapback] Tja, jeg var vel 11-12 eller rundt der når jeg fikk min første, det skremte ærlig talt vettet av meg, trodde det var bare den følelsen før man fikk en orgasme som var hele "dealen" med å runke. Hadde holdt på en god periode med bare helt vanlig runking, det var jo deilig det, så visste ikke hva en orgasme føltes som før etter jeg hadde hatt en. Kan godt forstå at ei jente som ikke er eksperimentell med seg selv ikke opplever en orgasme de første gangene hun har sex, og da tror det er hele "dealen". Uansett, jeg er ikke ei jente, så mindre kilder er nokså svake Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vel, jeg hører mange gutter som sier at de vet når de fikk sin første orgasme, men gutter trenger ikke få orgasme for å få utløsning, så hvordan vet dere det? Det er noe dere vet. Og det gjør jenter og. 9168541[/snapback] Vi visste det ikke da, vi vet det i ettertid. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 man kan kjapt bli lurt av en god følelse da, og jeg tror lite på at alle jenter , som du sier, vet når de får orgasme - når de ikke har fått det tidligere. 9168355[/snapback] En veit det, rett og slett. Det er ikke noe å lure på engang. Jeg sier ikke at jenta fikk 37 orgasmer(ei heller at det ikke er mulig, men jeg hadde vært fakkings utslitt ), men at hu garantert veit det når hu får en orgasme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg vet at jeg hadde klart å oppnå 37 orgasmer, jeg kommer sykelig lett. Men joda, jeg blir sliten av det. xP Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Så det nevnt tidligere i tråden, så følte meg fristet til å adde dette bildet: Lenke til kommentar
Weywey Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hoho.. Trur da e ein smule overdreve..=p Faking på g trur eg.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hoho.. Trur da e ein smule overdreve..=p Faking på g trur eg.. 9197162[/snapback] nei dem filma det så telte dem det etterpå. pokker du har no utholdenhet i fingra oxo hhehe Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Det går jo ann å få flere orgasmer etter hverandre. Hvis han bare har holdt det gående lenge nok så..hvorfor ikke? Endret 2. august 2007 av Seether Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg regnet også på det. Men back to topic, ble du ikke sliten i fingeren? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 En jente vet når hun får orgasme. Enten hun har hatt en før eller ikke, så vet en jente når hun får orgasme. 9167581[/snapback] Støtter opp med denne. Er hun usikker har hun ikke hatt en. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har lært at om du fingrer inni henne og å masserer opperst mot magen så kan du også presse rett over der du har hånda de. 9164519[/snapback] Skal etter sigende være godt, ja... Endret 10. august 2007 av Ladern Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Denne tråden er rene OT-bonanzan, for å svare på spørsmålet: Kvinner kan også ejakulere Området rundt urinrøret, altså g-punktet, er et svamplegme som under seksuell opphisselse fylles med væske og blir hardt, omtrent som mannens penis. Det er denne væsken som ejakuleres under stimulering av g-punktet. G-punktnytelse og ejakulasjon er avhengig av veltrente PC-muskler (bekkenbensmuskulaturen). Endret 10. august 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg