Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fingring med dama


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, komisk. Kildekritikk nå da Lars :)=

 

man kan kjapt bli lurt av en god følelse da, og jeg tror lite på at alle jenter , som du sier, vet når de får orgasme - når de ikke har fått det tidligere.

 

For å nevne det , så er det lett å blande mellom heftig betatt og forelskelse - dessverre.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Vel, jeg hører mange gutter som sier at de vet når de fikk sin første orgasme, men gutter trenger ikke få orgasme for å få utløsning, så hvordan vet dere det? Det er noe dere vet. Og det gjør jenter og.

9168541[/snapback]

 

Tja, jeg var vel 11-12 eller rundt der når jeg fikk min første, det skremte ærlig talt vettet av meg, trodde det var bare den følelsen før man fikk en orgasme som var hele "dealen" med å runke. Hadde holdt på en god periode med bare helt vanlig runking, det var jo deilig det, så visste ikke hva en orgasme føltes som før etter jeg hadde hatt en.

 

Kan godt forstå at ei jente som ikke er eksperimentell med seg selv ikke opplever en orgasme de første gangene hun har sex, og da tror det er hele "dealen". Uansett, jeg er ikke ei jente, så mindre kilder er nokså svake :wee:

Lenke til kommentar
man kan kjapt bli lurt av en god følelse da, og jeg tror lite på at alle jenter , som du sier, vet når de får orgasme - når de ikke har fått det tidligere.

9168355[/snapback]

En veit det, rett og slett.

Det er ikke noe å lure på engang.

 

Jeg sier ikke at jenta fikk 37 orgasmer(ei heller at det ikke er mulig, men jeg hadde vært fakkings utslitt :wee: ), men at hu garantert veit det når hu får en orgasme.

Lenke til kommentar

Denne tråden er rene OT-bonanzan, for å svare på spørsmålet: Kvinner kan også ejakulere :wee:

Området rundt urinrøret, altså g-punktet, er et svamplegme som under seksuell opphisselse fylles med væske og blir hardt, omtrent som mannens penis. Det er denne væsken som ejakuleres under stimulering av g-punktet. G-punktnytelse og ejakulasjon er avhengig av veltrente PC-muskler (bekkenbensmuskulaturen).
Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...