Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fingring med dama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke dette som når man i en alder av 13 tror en elsker en jente? Man ser jo tilbake og innser at man tar feil (hvis det er tilfellet at hun faktisk ikke får orgasme, noe vi ikke kan vite). Akkurat at fordi hun tror det er det, så er det det, funker ikke helt for meg. Om det ikke er det og hun får en skikkelig en senere, vil hun jo se tilbake på disse "orgasmene" og se at de ikke var det.

9145031[/snapback]

Det er jo individuelt for jenter når de selv føler de har oppnådd orgasme. Kanskje ikke helt det samme for gutter men.

Lenke til kommentar

Pussyfarts er helt normalt, herregud for et unødvendig innlegg. Det som skejr er at du "dytter" luft inn i henne, og det kommer ut igjen. Helt normalt.

Angående orgasmene; Jeg tror deg. Jeg tror nok jeg kunne klart å oppnå 37 orgasmer på 2 timer på egenhånd, men jeg hadde nok vært øm etterpå. Klarer dama du å få vaginalorgasmer?

Lenke til kommentar

Ja det var jo vagina orgasmer..rørte jo ikke klitten da..

gnei mye på g-punktet da og det var da hun sprutet.. Har lært at om du fingrer inni henne og å masserer opperst mot magen så kan du også presse rett over der du har hånda de.. da føler hun det mye bedre og kommer fortere.. jo mer fortere du gjør det også :)

Lenke til kommentar
Hvem er det egentlig som reagerer på pussyfarts lengere? Det er da helt normalt

9164512[/snapback]

Vel, lenger og lenger. Det er like nytt for de som er jomfruer i dag som det var for deg da du var jomfru. Det er ikke akkurat et nytt fenomen folk har hatt tid til å tilpasse seg, det er noe folk oppdager etterhvert som de får prøvd deg.

Lenke til kommentar
Kanskje hun tar feil og tror en helt vanlig deilig følelse er en orgasme.

9142016[/snapback]

Jeg kan ganske så sikkert si at ei jente virkelig -veit- når hu har fått orgasme.

Det er ikke til å ta feil av, rett og slett :p

...det er noe folk oppdager etterhvert som de får prøvd deg.

9164936[/snapback]

:hmm:

Lenke til kommentar
Kanskje hun tar feil og tror en helt vanlig deilig følelse er en orgasme.

9142016[/snapback]

Jeg kan ganske så sikkert si at ei jente virkelig -veit- når hu har fått orgasme.

Det er ikke til å ta feil av, rett og slett :p

Hvis hun aldri har fått en orgasme så vet hun ikke det.

Lenke til kommentar
37 ganger, jeg tror du overdriver litt her. Bruk den andre hånden og fingre henne forsiktig i rompa samtidig. Bare husk å vaske fingrene før du smører kveldmat etterpå  :whistle:

9129675[/snapback]

Word. Nugatti er ikke godt :!:

Uff , 37 ganger er lite trolig. Hvordan i allverden har DU tellinga på dette?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...