Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fingring med dama


Anbefalte innlegg

Jeg fingret dama her engang og vi holdt på i 2 timer.. Jeg fikk henne til og komme 37 ganger men bare fingrene inni henne.. Rørte knapt klitten.. Så tenke jeg på noe jeg så på internett å tenke å fingre henne skikkelig og ta fort og litt hardt på g-punkte og jeg holdt på en stund til det slutt kom for henne og da sprutet det praktisk talt fittesaft utover senga.. Hun sa dette var den beste orgasmen hun hadde hatt i livet.. Noen andre som har erfaring med dette eller opplevd noe?

Tror det kalles squirt eller noe.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

37 ganger er jo litt mye men de er jo ikke sånn supersmåe men hun får orgasme sånn at det blir deilig :)

Elsker og tilfredstille dama mi og hun bestemmer selv hva hun vil gjøre med meg :)

G-punktet er enkelt å finne fordi du tar 2 fingre inn og rett opp.. let til du finner noe som er litt hard og litt ruglete.. Jo mer du stryker på den plassen jo hardere blir den svampelignende plassen...Gjør dette til hun kommer og jeg skal love deg at hun elsker dette :)

Er 15 år og vi har sex også men hun elsker når jeg fingrer :)

Jenter bør komme først når det gjelder sex siden de har jo vanskeligere for å komme og da er det greit å fingre :D

Lenke til kommentar

37 ganger på 2 timer? Er ikke det litt slitsomt? Det betyr at hun bare bruker litt over 3 minutter på en orgasme, 37 ganger etter hverandre :dontgetit: Når jenter kommer kan det være ganske kraftig, og da er det veldig ømt etterpå. Kan ikke skjønne at hun orker det, men flott for henne sikkert :)

Lenke til kommentar
Hmm blir vel mistenksom da..

Når hun sier at hun kommer :D

9129632[/snapback]

 

Det finnes kvinner som kommer 500 ganger om dagen, og får orgasme av å sitte på bussen. Så jeg skal ikke si at du har feil. Men det virker litt usansynlig at kjæresten din har fått i underkant av 40 orgasmer i løpet av 2 timer. En kraftig orgasme kan på mange måte være deilig på en øm måte, og det vil ofte bli litt for mye etterhvert.

Lenke til kommentar
Det vil si at hun fikk orgasme 0.3 ganger i minuttet.

9143892[/snapback]

Gratulerer, du har det nest teiteste innlegget i denne posten. Å du er den nest teiteste som gadd å regne på det.

 

Jeg ligger selvfølgelig øverst på listen.

 

Bruktbilen: Hun tar ikke feil om hun sier det er orgasme. Om hun føler det som en orgasme, så er det det for henne.

Lenke til kommentar
Om hun føler det som en orgasme, så er det det for henne.

9144963[/snapback]

Er ikke dette som når man i en alder av 13 tror en elsker en jente? Man ser jo tilbake og innser at man tar feil (hvis det er tilfellet at hun faktisk ikke får orgasme, noe vi ikke kan vite). Akkurat at fordi hun tror det er det, så er det det, funker ikke helt for meg. Om det ikke er det og hun får en skikkelig en senere, vil hun jo se tilbake på disse "orgasmene" og se at de ikke var det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...