Gå til innhold

Jeg hater X3 Reunion!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp en trading system extension på Argon Equipment Dock, da kan du skjekke priser på varer i sektoren uten å måtte docke. Veldig praktisk. Den koster litt så det er bare å spare. :)

post-56355-1193438897_thumb.jpg

 

De andre jeg har satt en strek under er også nyttige, men jeg husker ikke riktig hvorfor, hehe :p . Fight Command software må til for at du skal kunne ta over fiendene dine sitt skip om jeg ikke husker helt feil.

 

Å knerte pirater kan være ganske innbringendes om du klarer å ta over skipet deres. Da tjener du haugevis med penger. Kjør på med masse missiler, da gir de ofte opp og kapitulerer. Bare pass på å ikke ødelegg skipet, det er verdt mye penger!

 

Skipet må du frakte med deg tilbake til et shipyard. Både det å først fatt i et pirat skip og fraktet det tilbake for å selge det er ofte en svært smertefull prosess. Her må det mye prøving og feiling til før en lykkes.

 

Før en går ut å jakter pirater kan det være lurt å kjøpe et skjold for skipet, enten et 1MJ shild eller det bedre 5MJ Shild. Disse hjelper mye i kamp. Våpene du starter med i begynnelsen duger også til svært lite så det kan være lurt å kjøpe noe bedre etterhvert.

 

Min Mercury Tanker, finfin å handle med :)

post-56355-1193439690_thumb.jpg

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Uff, jeg og fikk lyst å prøve enten eve eller X3 igjen nå :( men husker hvor frustrert jeg var da jeg prøvde de sist...

 

Haha gjett om! Bare se på meg, jeg var så sint at det gnistret! Men er du villig til å ofre litt tid så kommer det etterhvert. Bare du klarer å skaffe deg en god strategi for tjene penger så åpner alt seg opp. :)

 

Min strategi nå er å dra til sektoren "Ore Belt" Der kjøper jeg opp haugevis med metall på det lokale gruveselskapet. Derrettter drar jeg rundt på de omkringliggende sektorenene (cloudbase south east, cloudbase south west, red light, home of light og argon prime) og selger unna metallet på de stasjonene der dette er mulig. Dette gjøres med "Mercuryen" min. Om det lønner seg å gjøre med "Busteren" du starter med har jeg ikke testet. Er godt mulig.

 

Da kjøper jeg Ore for 50 og selger unna for rundt 100 - 150 credits :)

post-56355-1193485466_thumb.jpg[

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg hater spillet og de inkompetente utviklerene som har produsert det.

 

Spillet går meg på nervene. Dette er ørtende gang jeg tar det frem for å gi det en ny sjanse. Men det presterer å gjøre meg like forbannet hver gang. Av mangel på noe annet er jeg støkk med dette spillet til noe bedre dukker opp.

 

Herregud hva er det med alle disse listene og menyene i spillet. Hvorfor kan de ikke bare lage en mer oversiktelig layout på alle funksjonene! og flere bilder som illustrerer hva alt er. Alle menyene består utelukkende av tekst på tekst og meny på meny. Ikke noe grafisk eller oversiktelig i det hele tatt. :thumbdown:

 

Og hvorfor kunne det ikke vært en skikkelig inventory på skipet ditt? Der alt du eier ligger pent tilgjengelig fremme, og et bilde av skipet ditt + det utstyret skipet måtte være utstyrt med? Alt dette på samme bildet på skjermen.

 

Men neida, her må du somle deg gjennom ørten tusen menyer som ikke forklarer en dritt om noe somhelst.

 

Hadde i det minste bare dette vært fikset så skulle jeg gått god for andre mangler!

 

Faen! Jeg blir så oppgitt! :wallbash:

 

 

Kan dette endres med mods? Finnes det like omfattendes spill? bare bedre?

 

 

 

 

vet noen av dere kor eg kan kjøpe X3? eg har spilt på demoen ca 3 dager og er allerede hipp på den.... men finner den ikke i noen buttikker her med meg. Ps: eg bur utenfor bergen.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...