Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP bærbar pc problemer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en HP bærbar pc som jeg fikk for noen dager siden. På HP sine maskiner er det slik at jeg følger en guide gjennom innstalleringen av windows vista første gang jeg skrur den på. Men da jeg holdt på med dette greide broren min å lukke igjen skjermen, slik at maskinen gikk i dvalemodus. Dette førte til at innstallasjonen rett og slett gikk til hællvette. Da jeg skrudde den på igjen, var det ikke mulig å gjennopta innstallasjonen av Windows.

Hva skal jeg gjøre?

Noen probleme®:

*HP sender ikke med Windows cd'en, men regner med at man brenner ut disse via "recovery systemet" dems. Noe jeg ikke har fått gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har en HP bærbar pc som jeg fikk for noen dager siden. På HP sine maskiner er det slik at jeg følger en guide gjennom innstalleringen av windows vista første gang jeg skrur den på. Men da jeg holdt på med dette greide broren min å lukke igjen skjermen, slik at maskinen gikk i dvalemodus. Dette førte til at innstallasjonen rett og slett gikk til hællvette. Da jeg skrudde den på igjen, var det ikke mulig å gjennopta innstallasjonen av Windows.

Hva skal jeg gjøre?

Noen probleme®:

*HP sender ikke med Windows cd'en, men regner med at man brenner ut disse via "recovery systemet" dems. Noe jeg ikke har fått gjort.

9128539[/snapback]

kjipt. ja, har hørt at vista filen ligger på harddisken fra før, som starter av seg selv første gang du skrur på pc'n. Men aner ikke hvordan du skal få starta det på nytt.

Lenke til kommentar
Hei.

Hva skal jeg gjøre?

Noen probleme®:

9128539[/snapback]

Mitt tips: Ring enten butikken der du kjøpte den, eller ring HP support norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...