mrbard Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tok noen bilder på Jæren i sommer som jeg tenkte jeg kunne dele med dere. Kritikk og kommentarer på alt fra komposisjon til motiver er velkommen. Et bilde fra veien ned til havnen. Dette bildet er tatt ut fra et hus ved fyret, hvor sjøen og været står på rett utenfor. Det var forøvrig en fotoutstilling i rommet hvor jeg tok bildet. Vet ikke om dette virker eller ikke. Skulle gjerne hatt stråene i forgrunnen skarpe. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 #1: Stilig, absolutt. Skulle kanskje hatt med litt meir nede og til høgre i biletet. #2: Ser kunstig ut, og ingenting interessant å feste blikket på, desverre. #3: Kunne kanskje blitt bra, men synest stråa i forgrunnen var litt forstyrrande. Gir litt variasjon med ein person nedi der, men han/ho burde ha vore større og kanskje hatt litt meir fokus i biletet? Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg fallt for bilde nr2. Kjempemorsomt metafotoluriumaktig. Hadde vært morsomt å sett en versjon uten vindushåndtaket evt andre vindueffekter slik at det ble litt vanskeligere å se at det er et vindu. Lenke til kommentar
ramones Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Kjedelige bilder, men bilde nr 2 var litt småfrekt. Piffet opp bilde 3 for deg: Endret 23. juli 2007 av ramones Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg fallt for bilde nr2. Kjempemorsomt metafotoluriumaktig. Hadde vært morsomt å sett en versjon uten vindushåndtaket evt andre vindueffekter slik at det ble litt vanskeligere å se at det er et vindu. 9128969[/snapback] Jeg er helt enig med Dorken, sett bort fra at jeg ville latt haspene og håndtakene være i fred. Det jeg ville fikset på var refleksen i gulvet. Ellers synes jeg bildet er herlig i sitt enkle uttrykk. Rutemønster og s/h med et innslag av levende liv i fargene utenfor vinduet, som er strengt plassert i komposisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå