nest0r Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har brukt noen timer i sommer på jobb, og vurderer å bestille noen skiver fra andre siden av elva nå som dollarkursen er lavere enn på lenge. Fant masse fint på lpcdreissues.com og tenkte jeg skulle spørre om noen her inne har handlet der før? Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Hva med recordheaven.net da? Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jeg har handlet mye vinyl fra all that's heavy. www. stonerrock.com, hvis det er sånn musikk du er ute etter. Er kjempe fornøyd. platene kom fort og var i god form. Ps. last.fm linken din er dau, men jeg kom meg inn fordet^^ Endret 24. juli 2007 av Schafferer Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Har bestilt derifra selv, og kunne tenkt meg å bestille mer derifra, men disse sidene fører mye 60-70 talls psych/acid/prog som jeg synes var veldig underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå