The Walking Dead Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Emnetittel sier alt. Hadde 360 eksistert hvis xbox1 aldri hadde blitt modifisert med de tingene som er tilgjengelig idag? f.eks XBMC. Håper å få en Poll her med 2 svar. Ja eller Nei. Jeg mener Nei, absolutt ikke. Hva skulle man gjort med Xbox1 uten de multimedia vennlige softwaren som har blitt laget for den? spilt spill?, nei neppe. Hvorfor kjøpe noe som ikke kan brukes? Den dagen XBMC blir tilgjengelig på 360, kanskje flere folk kjøper den? Endret 23. juli 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg mener ja. Microsoft slapp seg ikke inn midt i ett marked for å så se konsollen dø. De slapp den for å si "hei, her er vi og vi skal også ha kake" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ser ikke helt nytteverdien av å diskutere noe slikt. Tror eneste påvirkningen all moddingen av xbox'en har hatt på X360 var at MS ville sørge for at det samme ikke gjentok seg og dermed er X360 blitt en mer lukket plattform enn orginalen. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tror eneste påvirkningen all moddingen av xbox'en har hatt på X360 var at MS ville sørge for at det samme ikke gjentok seg og dermed er X360 blitt en mer lukket plattform enn orginalen. 9128233[/snapback] Jepp, det tror jeg og. Xbox 360 hadde kommet uansett - helt uavhengig av moddingen av Xbox. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Xbox var nesten et testprosjekt for microsoft for å komme seg inn i bransjen. Skaffe seg kontakter og vise til hva de kunne. 360 er konsollen de virkelig satser på. Så 360 ville komt uansett. Så stor er faktisk lysten til microsoft å komme inn på det mest luktrative spillmarkede som er konsoller. For eier de det, så eier de også hele spillbransjen (nesten). Så lommeboka kan tøyes litt for å nå det målet. Noe microsoft også har gjort. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vil også si ja. Microsoft hadde nok kommet med 360 uansett. Det at Xboxen ble moddet i så stort omfang, tror jeg egentlig bare at Microsoft har tjent på i ettertid. Xbox 1 har uten tvil solgt et par tusen konsoller ekstra siden det er så gode modde muligheter, i tillegg til at det kanskje ble lagt et grunnlag hos de som kjøpte eneren, som gjør/gjorde at de fikk lyst til å kjøpe 360. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Tror eneste påvirkningen all moddingen av xbox'en har hatt på X360 var at MS ville sørge for at det samme ikke gjentok seg og dermed er X360 blitt en mer lukket plattform enn orginalen. 9128233[/snapback] Pluss at de (i alle fall til en viss grad) har prøvd å komme modderne litt i møte ved å tilby noe av den samme funksjonaliteten "straight out of the box" på en 360. Tenker da på "mediasenteret" og Live Arcade som dekker noen av de bruksområdene som en modifisert xbox1 også har. Like fullt må jeg si at jeg er skuffet over at de ikke strakk seg enda lenger i å tilby særlig media-støtte på 360-en. (Kan forstå at de ikke synes det er så festlig at folk bruker Xboxen til å spille Sony eller Nintendo spill på en emulator men litt bedre mediastøtte mener jeg de bare hadde tjent på.) Er eller enig i at når Microsoft hoppet på konsoll-karusellen så var det helt klart med en tanke om å forbli der, og med planer om å komme med flere nye konsoller i fremtiden. Og med tanke på at xbox360 ser ut til å være en brukbar suksess så vil det nok komme en xbox720 eller noe slikt en gang i fremtiden også Endret 23. juli 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 xbox 360 hadde nok eksistert uansett hvordan xbox 1 ble modda, fordi pga. kraftigere hardware og bedre software. det kan nok hende microsoft har hentet noe idèer fra XBMC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå