Zafar Iqbal Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen som vet hva jeg kan kjøpe for å koble tasttatur til xboxen. Gjerne usb. Videre lurer jeg på om noen vet om program som kan brukes på xboxen for å surfe på nett? Vurderer og kjøpe en XBOX Cyber Gun. Men finner ikke ut av hvilken spill den vil fungerer på. Eller fungerer den på alle skyte spill? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ingen web browsere til verken xbox eller 360. men det blir nok tilgjenlig på 360 om ikke så lenge siden konkurrenten har det. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Linksbox kan du surfe på Xbox med. Regner med er modifisert? Noen XBMC-builds kommer med Linksbox integrert. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Linksbox kan du surfe på Xbox med. Regner med er modifisert? Noen XBMC-builds kommer med Linksbox integrert. 9128470[/snapback] Har søkt mye etter Linksbox på nett, finner ikke programmet. Det har ikke vært en beta versjon eller noe som ikke fungerte som planlagt? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Har søkt mye etter Linksbox på nett, finner ikke programmet.Det har ikke vært en beta versjon eller noe som ikke fungerte som planlagt? 9131078[/snapback] joda, den finnes, men jeg syntes det ikke var noe bra. den er vanskelig å finne pga de har brukt kildekode fra Microsoft (XDK). edit: kildekode, ikke ferdig program Endret 24. juli 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Har søkt mye etter Linksbox på nett, finner ikke programmet.Det har ikke vært en beta versjon eller noe som ikke fungerte som planlagt? 9131078[/snapback] joda, den finnes, men jeg syntes det ikke var noe bra. den er vanskelig å finne pga de har brukt kildekode fra Microsoft (XDK). edit: kildekode, ikke ferdig program 9131216[/snapback] OK, tusen takk. Men hva var det du ikke likte med den. Spent skal hjem og prøve i allefall:) Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 OK, tusen takk. Men hva var det du ikke likte med den. Spent skal hjem og prøve i allefall:) 9131370[/snapback] det gikk tregt på nett og det er vanskelig å skrive inn web-adresser med xbox-kontrolleren. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 OK, tusen takk. Men hva var det du ikke likte med den. Spent skal hjem og prøve i allefall:) 9131370[/snapback] det gikk tregt på nett og det er vanskelig å skrive inn web-adresser med xbox-kontrolleren. 9131402[/snapback] hehe ja veldig godt poeng. Takk for at du svarte. Nå sparte du meg antagelig et tastatur. Får teste programmet og se om det duger, gjør det ikke gidder jeg ikke kjøpte tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå