Gå til innhold

Mobilholder til sykkel (Nokia N95)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spurte om dette i Nokia N95 GPS tråden, men uten å få noe positivt svar. Prøver derfor igjen med en egen tråd her. :)

Det jeg er på jakt etter er som sagt en mobilholder for montering på sykkel. Jeg bruker Sports Tracker mye på min N95, og ser derfor for meg at det hadde vært genialt å kunne montere mobilen på sykkelstyret.

En annen mulighet som også åpner seg er jo å bruke navigasjon når man sykler :dribble:

Etter en del leting på nettet er dette og poster i et par andre forum alt jeg har funnet..

Setter derfor stoooor pris på den som klarer å oppspore noe sånt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg spurte om dette i Nokia N95 GPS tråden, men uten å få noe positivt svar. Prøver derfor igjen med en egen tråd her.  :)

Det jeg er på jakt etter er som sagt en mobilholder for montering på sykkel. Jeg bruker Sports Tracker mye på min N95, og ser derfor for meg at det hadde vært genialt å kunne montere mobilen på sykkelstyret.

En annen mulighet som også åpner seg er jo å bruke navigasjon når man sykler  :dribble:

Etter en del leting på nettet er dette og poster i et par andre forum alt jeg har funnet..

Setter derfor stoooor pris på den som klarer å oppspore noe sånt :)

9128098[/snapback]

http://cgi.ebay.co.uk/Nokia-N95-Active-Ded...VQQcmdZViewItem

Prøv denne linken til Ebay. Det er videre en link på siden til et tysk firma som lager en brukbar sykkelholder.

Endret av trampoline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...