Nektard Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jobb mye mer med de overgangene Ellers bra, kanskje roe ned skarptrommene på kickene? Keep up the good shit Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takker for all kritikk folkens Må bare si at Primetime remixen er ferdig om ikke så lenge! Har også 2 prosjekter av meg selv på gang også Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Folkens ! En heftig nyhet til dere alle: Jeg, sammen med Stian 'Dreamsplash', har starta selveste Shitkidz ! Vi skal gi dere heftig Hard Dance i fremtiden, og her har dere ett smooth preview av vår kommende låt: Download Mirror 1: http://www.speedyshare.com/296472834.html Download Mirror 2: http://www.speedyshare.com/371312865.html -Enjoy! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg likte de veldig godt. Desverre likte jeg mindre den "susinga" i bakgrunnen. Den gjorde at låten virket uren og dårlig bitkvalitet etter min mening. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 What you talkin about? Var veldig originalt laget, og stilig rytme =D eheheh, ikke sant Steni? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En ting er du klar over at på 26/27 sekunder i sangen, er det en "lydløs" bass som får basselementene mine til å gå 10 cm ut og inn? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En ting er du klar over at på 26/27 sekunder i sangen, er det en "lydløs" bass som får basselementene mine til å gå 10 cm ut og inn? 9205920[/snapback] Det er nok denne jeg mener men jeg opplever den som lyd. Og dermed en veldig skurrende/susende lyd. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 det er bare i 1 sekund da, så er vel ikke noen langvarig susing? Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Litt delay på diverse låter, grunnet pcen min cræshet ! :O Så nå er pcen snart klar til bruk igjen, og det vil komme mye på en gang Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Du DJsteni,, jeg må bare spørre om en ting. Hvordan lager du musikken? Hvilket utstyr? Gi meg gjerne linker vis du har. Har nemlig lyst å begynnesmått selv. Effect 9157941[/snapback] Legg meg til på msn, så kan jeg gi deg noen hint og tips [email protected] 9158933[/snapback] hvorfor ikke bare svare her på forumet? ikke min stil men slettes ikke så ille men ble kjedelig etter litt som ikke er bra Endret 16. august 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fordi han har gitt meg tips og triks underveis, og det er mye lettere på msn, enn på forumet. spesielt å få tak i hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå