DJSteni Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Sjekk ut dem cheezy låtene mine da: DJ Steni - Livin In A Dream [summer Remake] http://www.speedyshare.com/893186968.html DJ Steni - Reasons [Original Mix]: http://www.uhort.no/moduler/download.php?id=21461 Gi meg gjerne noe feedback. Det hadde vært morro Beatz & Greets, DJ Steni. EDIT: IKKE vær pirkete nå da folkens, og heller sleng inn en kommentar og to Det vi har forumet til ! Endret 23. juli 2007 av DJSteni Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 jøss du fant veien hit også Jeg elsker låtene dine men er litt lei dem nå keeep it going;) (Krypt0n) Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Haha Simon For du har jo ikke hørt låtene der 1000 ganger før ? Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Haha Simon For du har jo ikke hørt låtene der 1000 ganger før ? 9128155[/snapback] SIMEn ffs:P å nei bare 876 ganger! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) IKKE vær pirkete nå da folkens, og heller sleng inn en kommentar og to Det vi har forumet til ! 9128043[/snapback] Haha, altid gøy når nykommere prøver å ta over forumet og lære oss hvordan vi skal leve. Uansett, velkommen til forumet og jeg likte sangene. Minner meg mye om NODA sangene jeg har lett lenge etter. Eneste du kunne trengt hadde vært noe mer sang. Hvor kan vi finne resten av de? Endret 24. juli 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nice...legg ut soundbreakerz preview'et også da;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg har en stygg følelse at jeg har hørt stilen før. Den er veldig standard blandt folk som begynner å mekke i FL. Er ikke særlig glad i den. Men låtene var grei. Lead'en var ikke spesiell interessant, heller ikke bassen. Det mangla særpreg. Og mastering. Du har jo noe bra der, men ville prøvd å gjøre låtene litt mer unike og få et særpreg over de! Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hmmm vel ganske så dårlig mixa det greiene her =P Bassen er alt for lav i forhold til resten... melodien var ikke rare greiene høres ut som du neste bare har kasta ut noen random noter jo =P alt i alt høres denne sangen ganske tom ut, du burde prøve å våte den ut med mer reverb og delay..... Ting kan med fordel panes mer for å skape mer dynamic i sangen. du har stereo for en grunn, og ikke for at alt skal være klistra fast i midten av sangen =P Overgangene i sangen trenger også en del forbedring og buildup osv er ikke bra nok, sangen tar lissom aldri ordntlig av pga dårlig build up og som sagt bassen er ikke høy nok... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Syns de var konge jeg men kanskje litt synging hadde vært noe? (o.0) Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Takker for kritikk folkens! Ville bare si att jeg har prøvd meg litt på booty-style, ikke mye, men ett lite stykke som jeg vil ha kritikk på. Vil vite om jeg får det til, eller ikke. http://www.speedyshare.com/731555452.html Gi meg kritikk folkens! Dette her er kun 10 minutters arbeid EDIT: Når dere gir kritikk, så vær litt greie og nevn hvilken låt det er snakk om, hva du liker, og hva du ikke liker! DJ Steni Endret 26. juli 2007 av DJSteni Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Om den siste sangen: Jeg ville likt den bedre hvis det hadde vært en mer markant bass. Ellers var den bra! Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Slenger inn enda ett preview jeg folkens! Jeg arbeider for tiden også med en remix av Primetime - Make A Miracle ! Prøver meg på å lage en herlig chilltune, sjekk ut: http://www.speedyshare.com/625711677.html Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Elsker Reasons og Living in a dream! Er ingen musikkritiker, men den likte jeg altså. Ikke noe galt med de andre heller! Martin Endret 26. juli 2007 av Martin AF Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du DJsteni,, jeg må bare spørre om en ting. Hvordan lager du musikken? Hvilket utstyr? Gi meg gjerne linker vis du har. Har nemlig lyst å begynnesmått selv. Effect Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Du DJsteni,, jeg må bare spørre om en ting. Hvordan lager du musikken? Hvilket utstyr? Gi meg gjerne linker vis du har. Har nemlig lyst å begynnesmått selv. Effect 9157941[/snapback] Legg meg til på msn, så kan jeg gi deg noen hint og tips [email protected] Lenke til kommentar
DJSteni Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Vil oppdatere dere alle om att jeg har kommet til det SISTE previewet av Primetime - Make A Miracle remixen. Det er i Mp3 format, og kan lastes ned her: http://www.speedyshare.com/616123318.html Håper dere liker denne, evt. sleng inn noen tips om dere ville hatt endra på noe etc. Sier bare: NYT PREVIEWET ! Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Deg som er på euroadrenaline å ikkesant? ja du fikk jo feedback av meg der så =P hehe Bare sørg for å gjøre den sangen her chill og fet da Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Den Make a miracle var bare ultra CHILL og skam fet. Keep up the gOOD work Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg likte begge to De var på en måte litt annerledes selv om living in a dream noen steder kunne minn om Dj mangoo - eurodancer. Men alt i alt var det to gode låter Keep up teh good work Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har lagt deg til jeg Dj steni ^^ men du ser ikke ut til å være så ofte pålogget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå