Athikez Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hei! Jeg kjører speedfan 4.32 for å lese temp. Jeg får Fram: CPU temp, Core 0 temp og Core 1 temp! Jeg lurer på hva som er forskjellen på temperatur målingene. Hva som viktig å ta henhold til overklokking osv.. Trenger litt hjelp.. Endret 29. juli 2007 av athavan Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 CPU er selve brikken med kjerner inni og du har tydligvis 2 kjerner oppi din CPU. CPU = central processing unit core = kjerne.. det er både cpu og core temperaturene du må ta hensyn til når du skal overklokke. dvs at når kjerne(e) blir varme blir selve CPU'en varm.. begge er viktige å ta hensyn til Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 CPU er selve brikken med kjerner inni og du har tydligvis 2 kjerner oppi din CPU. CPU = central processing unit core = kjerne.. det er både cpu og core temperaturene du må ta hensyn til når du skal overklokke. dvs at når kjerne(e) blir varme blir selve CPU'en varm.. begge er viktige å ta hensyn til 9128014[/snapback] Okey! Jeg har forskjell på 10 Grader mellom Core temp og CPU temp et det vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå