Doc Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Har Win XP Pro, den er registrert hos MS som seg hør og bør. Tenker å oppgradere komponenter på PC'n. Kan vel bli noe kluss med oppstart etc. da XP logger alt av hardware på PC'n. Noen som har erfaringer og/eller tips? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-31 10:56, Doc skrev:Har Win XP Pro, den er registrert hos MS som seg hør og bør. hvorfor? Har aldri registert noen av programmene mine jeg (ei heller WinXP) og ser egentlig veldig lite poeng i det. Eneste som skjer er da at du får en haug med reklame? Flere produsenter sier at du får "tilbud om oppgraderinger", men noe sier meg at du ikke får noe bedre tilbud enn dem som ikke har registert seg liksom. Lenke til kommentar
Doc Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Registrert var vel feil ord. Aktivert var det jeg mente. Noen tips/synspunkter? [ Denne Melding var redigert av: Doc på 2002-01-02 18:16 ] Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 ja har et synspunkt..... kjør win2k så slepper du å aktivere vær gang Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hvis du bytter ut et par kort så skulle det vel ikke være noe problem. Men bytter du hovedkort/ram/cpu o.l. så kan XP klikke. Ifølge MS må du da ringe inn til dem, gi dem din gamle kode(eller noe sånt) og så skal du få en ny...temmelig tungvint :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå