dsafd Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hei... Jeg har nå en lita stund tenkt til å kjøpe meg bærbar pc til skule og litt spilling osv. Så jeg lurer på om denne her er god nok for å drive Vista?http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=28034&cid=5415 Noen av vennene mine har bærbar med vista men med 1 Gb ram, og der går det ganske tregt og er liksom ikke så bra:S Har jo veldig lust på Windows XP, men det kan jeg ikke få med! Ja er det noe jeg børde kjøpe? (: Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 nå har det seg at skjermkortet som sitter i ikke er den beste, og dermed ikke så lett å dra gode spill. (har lite å si om det er vista eller xp du kjører) Ja er det noe jeg børde kjøpe? kommer ann på hva slags spill du spiller.. den klarer nok å dra vanlig cs..f.eks Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Hmm ja det går i Cs og Guild Wars og Kanskje litt Battlefield 2, men har jo Stasjonær jeg sitter på nå Men på cs, kan jeg få på OpenGL? Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 nå har det seg at skjermkortet som sitter i ikke er den beste, og dermed ikke så lett å dra gode spill. (har lite å si om det er vista eller xp du kjører) Ja er det noe jeg børde kjøpe? kommer ann på hva slags spill du spiller.. den klarer nok å dra vanlig cs..f.eks 9127837[/snapback] Hmm ja det går i Cs og Guild Wars og Kanskje litt Battlefield 2, men har jo Stasjonær jeg sitter på nå Men på cs, kan jeg få på OpenGL? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 BF2 kan du bare glemme, den vil sikkert ikke starte en gang.. GW har jeg aldri spilt.. CS 1.9 funker med directx og med opengl på min "gamle" bærbar m/vista meget bra!! se profil etter specs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå