Gjest Gjest_fax_* Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvorfor varier størrelsen og innhold i pungen? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Fordi innholdet liker seg best @ kroppstemp eller deromkring. Hvis du fryser der nede så trekker den seg sammen for å holde på varmen, og omvendt hvis du er veldig varm. Den trekker seg sammen når du har sex også, før du kommer. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvorfor varier størrelsen og innhold i pungen? 9127815[/snapback] Fordi som alt annet i kroppen din så påvirkes det blant annet av temperatur og behovet for blod andre steder i kroppen. Som feks når du fryser trekker den seg sammen og når du er varm henger den langt ned for å bli avkjølt. Og så varierer ellers behovet for blod andre steder i kroppen og ta tar den blod fra der den kan ta. Når det gjelder innhold så er jo ikke produksjonen konstant da. Masse som spiller inn. Behov, næringstilgang osv. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Sæden skal helst holde en temperatur litt under vanlig kropstemperatur, derfor henger pungen på utsiden av kroppen. Når det blir kaldt trekker den seg opp for å få mer varme, og omvendt når du er varm. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja, dette har jeg også irritert meg over. Om morran når jeg stuper i dusjen og skal barbere diverse deler er pungen slapp som en hore om morran. Ut på dagen, kveld er den fastere. Ergo lettere å barbere. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) satan da er jeg jævli lang siden jeg har hengpung på 20 cm haha. neida. tulla Endret 25. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg