nocturno_culto Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Tenkte nå var det på tide å finne ut hva jeg kan gjøre får å få en slutt på den aggrisjonen min. Har vell et stort problem med å styre aggrisjonen min, stort problem. Når jeg holder på med diverse ting f.eks slik som nå spilte jeg guitar hero 2 så med en gang jeg ikke klarer en sang eller diverse så er det liksom en bryter som blir slått på å et stort hat blir dannet, klare så vidt å styre det. Får noen uker siden knuset jeg en gitar til guitar hero i fillebiter klikket helt. Detter problemet dukker opp flere plasser når jeg holder på med ting som jeg ikke får til med en gang. Aggrisjonen min går ut over møbler. Døren min har flere hull etter flere ti tals slag. Dette er et stort problem får meg igrunnen, jeg blir lett hisset opp og klare da å ikke styre tempramanget mitt. Er det noen gode metoder på å styre dette å slik jeg ikke blir så lett hisset opp. Endret 23. juli 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har du sjekket om du har ADHD? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg ville snakket med lege og fått en henvisning videre til spesialist, evt. psykolog. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Har du sjekket om du har ADHD? 9127751[/snapback] Emm. Meg å noen kompisser tok noen ADHD tabletter( jeg tok felst får jeg var den villeste på lanet, bare får morro skyld skulle jeg se hvor vill jeg kunne bli bare for morro) ADHD tabletter skal ha motsatt virkning på folk som ikke har ADHD. Det endte med at kompissene mine ble helt ville, men jeg ble så sykt slapp. Dette kan vell kansje bare vert en tillfeldighet eller kan det bety jeg har ADHD ? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg hadde skjekka det iallefall. En jeg kjenner har også ADHD, han var også ganske aggresiv når han ikke fikk til noe, kan ikke skade Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg hadde skjekka det iallefall. En jeg kjenner har også ADHD, han var også ganske aggresiv når han ikke fikk til noe, kan ikke skade 9127925[/snapback] Er det bare til å gå til en lege eller, Hvordan finner man ut om en har ADHD eller ikke ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) sjekk først om du har ADHD du. En kamerat av meg har det og har knust en del elektronikk gjennom årene. Endret 23. juli 2007 av Kron Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) skjekk først om du har ADHD du. En kamerat av meg har det og har knust en del elektronikk gjennom årene. 9127942[/snapback] Da er ikke han den enseste, knuste en flunk ny data pluss skjerm tastatur mus Endret 23. juli 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ADHD tabletter kan inneholde amfetamin, så jeg ville ikke anbefale å spise det for å ha det kult. ADHD i kombinasjon med slike venner er heller ikke det beste. Uansett så burde du oppsøke lege for å få en undersøkelse. Det finnes mange tabletter mot ADHD og de HJELPER. Men ADHD er desverre noe som blir tatt alt for lite seriøst i dagens helsesamfunn. Les litt angående ADHD før du oppsøker lege. Les i tillegg litt angående legen du har tenkt å oppsøke. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg sliter også med mye sinne. En gang smalt jeg ei tegneblokk så hardt nedi gulvet at den falt fra hverandre. En annen gang holdt jeg et glass. Ble så sint at jeg (ganske automatisk faktisk) smalt det så hardt nedi bordet når jeg skulle sette det fra meg at det knuste... En tredje gang smalt jeg datamusa flere ganger hardt ned mot bordet den lå på... Og ja, jeg utredes for ADHD, eller rettere sagt ADD... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tabletter som gis til de som har ADHD, inneholder IKKE amfetamin! Virkestoffet heter Methylphenidat hydrochlorid, og er beslektet, men det er ikke det samme. Tablettene som brukes mest i Norge, heter Ritalin. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tabletter som gis til de som har ADHD, inneholder IKKE amfetamin!Virkestoffet heter Methylphenidat hydrochlorid, og er beslektet, men det er ikke det samme. Tablettene som brukes mest i Norge, heter Ritalin. 9128389[/snapback] Godt mulig. Samme effekt. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Er det bare å gå til legen også si jeg vill sjekke om jeg har adhd ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kan man utvikle ADHD hvis man ikke har hatt det fra før? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Å slå hånden så hardt så mulig i tastaturet når man ikke klarer et spill er bare lettendes Iallefall før, nå tenker jeg mer på tastaturets gode ^^ Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Å slå hånden så hardt så mulig i tastaturet når man ikke klarer et spill er bare lettendes Iallefall før, nå tenker jeg mer på tastaturets gode ^^ 9129676[/snapback] Jo men når man tar å røske ut tastaturen og tar med ut på trappen der det er skiver sten og slår tastaturen så hart du klarer helt til det ikke er mer igjenn av det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg slet mye med den slags utbrudd før, og for meg ble den eneste løsningen å styre unna det som gjorde meg sint. Den største kilden til rødhet i toppen var bilspill. Jeg er svært habil på slike spill og har vunnet konkurranser og flere tusen premiekroner, men bilspill kombinert med temperament og det faktum at jeg kan være perfeksjonist leder til lite godt. Når jeg først begynner å spille, da går det greit, men det blir verre når jeg har lært banen og skal forsøke å gjøre absolutt alle svingene helt perfekt. Som de fleste vet så er det en fin linje mellom perfekt og fiasko. Det var ikke lett å bare kutte ut, men det har virkelig fungert for det bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ta kontakt med Alternativ til Vold De kan garantert hjelpe deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg var sånn når jeg var liten og spilte Commodore 64 eller Amiga (litt senere). Tok helt av, knuste joysticker og lagde hull i veggen på soverommet, hylte og vrælte helt for meg selv når jeg døde eller game over ellerno. Men jeg er dødspassiv nå som voksen. Har aldri vært i nærheten av slosskamper i hele mitt liv. Jeg er tvert imot veldig avvæpnende av natur og unngår å få folk sinna på meg med humor eller bare prating. Husker jeg moste joysticken så hardt i bordet engang at selve stikka ble slått gjennom bunnen og ned i bordet. Ødela knappene på musa flere ganger også pga slamring i bordet, men med litt loddeskills (og ekstra brytere på postordre) fiksa jeg de hver gang. Samme med joysticken. Sånne ting skjedde kun når jeg var alene, ikke sammen med venner med dataen. På veggen på det gamle soverommet mitt hjemme, henger det store bilder over alle merkene etter joysticks. Jeg ble ganske normal til slutt likevel. Endret 29. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå