Gå til innhold

E6850 oppsett. ca. 8500kr.

Anbefalte innlegg

Hei, vet at der mye tråder om dette for tiden. Allikevel valgte jeg å spørre etter hjelp til å finne it bra hovedkort og litt annet til dette oppsettet.

Oppsettet.

Som du sikkert ser er det ikke hovedkort, dette er fordi jeg ikke vet hvilket jeg skal velge. Derfor lagde jeg et oppsett med noen hovedkort.

"noen hovedkort"

Vet ikke helt om jeg må ha p35 brikkesett siden prosessoren er mer enn 1066 Mhz fsb. Må jeg det? Vist ikke så ligger Striker Extreme høyt på listen min.

Så lurte jeg på strømforsyningen, trenger jeg 620w? Jubler lett om jeg sparer litt penger ved å kjøpe en billigere.

Og ja, jeg skal overklokke.

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan jeg like godt kjøpe striker extreme, har SLI det og. Og jeg trenger ikke større harddisk. Har klart meg med 80GB i to år. Men fungerer den prosessoren med de hovedkortene? Var noe snakk om det i en tråd.

Edit: Og er det forskjellig stepping på e6850? Er jo det på q6600.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar

Beklager for slike en bumping. Men jeg kommer til å kjøpe delene i morgen, og vil helst ha svar på om Striker Extreme fungerer med E6850. Isåfall så kjøper jeg det.

Edit: Viste seg at det Striker Extreme var demovare. Går for Asus P5N32-E SLI i stedenfor. Lurer fortsatt på om det fungerer med CPU-en som har 1333Mhz FSB.

Edit2: fant det ut på nettsidene til asus.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...