mghogli Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei! Jeg tenkte jeg skulle driste meg til å koble PS3 opp mot verdensveven her i går, men til min frustrasjon ville ikke maskina samarbeide. Den klarte ikke å skaffe seg en IP-adresse rett og slett. Begynte å lese litt i brukermanualen, og der stod det at jeg måtte ha en router for å bruke både PC og PS3 samtidig. Det jeg har nå er bare et canal digital modem og en switch.. Dette holder ikke for jeg orker jo ikke drive på bak sofaen hver gang jeg skal Online med PS3. Så da spør jeg: Er det noen der ute som kan anbefale en router for bruk sammen med PS3? Gjerne med mulighet for både trådløst nett og kablet. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 den som leter, finner. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=316927 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Og husk å sett den som blir linket til i DCHP modus.. Slet en stund med denne før jeg fikk PS3 min til å samarbeide, men skyldes nok mer min uvitenhet da jeg ellers er strålende fornøyd med denne fra D-Link. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 OK, den skal opp til vurdering. er generelt skeptisk til alt som har med D-link å gjøre, men vi får se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå