Dr. Mobius Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hei! Jeg har lagt merke til at en del stengte tråder har forsvunnet i det siste. Den siste jeg kom over var "Hva er normal timepris på elektriker". Selv om tråden er stengt hender det jo at man vil gå inn og kikke. Om dette beror på systemfeil så vet dere kanskje om det, men om det beror på at de som stenger dem også sletter dem, må jeg si at det er en uting. Endret 23. juli 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Opplever det samme i tråden om homofile og adopsjon. Samme svaret om jeg forsøker og åpne linken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=801145&hl= Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Når ein tråd eller eit innlegg blir rapportert minst 2 (?) gonger blir det skjult inntil ein moderator får sett på saka. Dette er ein modifikasjon på det nye brukerstyrte modereringssystemet. Moderatoren som tek seg av den enkelte saka skal normalt gjere tråden synleg igjen etter at den er ferdigbehandla. Men det er ikkje sikkert at ein hugsar å gjere dette kvar gong. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Trådene dette dreier seg er ikke usynlige men ved forsøk på åpning av tråden dukker feilmeldingen Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. opp. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Dei er i alle fall merka som usynlege hos meg, både når eg er innlogga og når eg ikkje er det. Når ein tråd er usynleg ligg den framleis på same plass. Dette er grunnen til at du f.eks. kan sjå «Foreldre, si nei til homo krav»-tråden som siste innlegg i kategorien Familie og barn. Men du får bare nemnte feilmelding når du går inn på den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Trådene dette dreier seg er ikke usynlige men ved forsøk på åpning av tråden dukker feilmeldingen Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. opp. 9128365[/snapback] Det er slikt det blir for brukere når det skjules. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Men hvorfor skjuler dere tråden jeg linket til, den er jo ikke stengt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Men hvorfor skjuler dere tråden jeg linket til, den er jo ikke stengt? 9134768[/snapback] Som nevnt skjer det når det kommer nok rapporteringer på den, første post = hele tråden. Tråden er nå åpnet igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 "Spille GeoW - Online?" tråden under "Klan/Guild Rakruttering blablabla" er også borte... den må rett og slett ha blitt slettet, ettersom den ble borte 2 uker etter stengning... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Denne tråden du mener? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668179 Den skal være synlig den, ikke slettet iallefall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Denne tråden du mener? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668179 Den skal være synlig den, ikke slettet iallefall. Hummm. Jeg lette etter den for noen dager siden og jeg klarte ikke og få tak i noe som lignet ett eneste spor engang... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det kan være den har vært borte en periode. Gikk en runde og satt endel poster synlig, som var blitt usynlig. Vi får bare terpe på å passe på å fange opp når dette skjer en tråd. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så hvis 2stk rapporterer trådstarter sitt første innlegg hver sin gang så blir tråden usynlig for en periode? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 2 rapporter synes jeg er en for lite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg