Eide'n Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Vil kvalifikasjonsrunden bli filmet? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Noen som kan fortelle meg hva dette går ut på? Om å gjøre å bytte en pc kjappest? Hvilke tider er det snakk om her? Hva slags komponenter? 9135224[/snapback] http://theexperience.no/konkurranse/extrem...c-bygging/40016 Vil kvalifikasjonsrunden bli filmet? 9135632[/snapback] Jeg tviler sterkt på det, men kan hende eTV finner på noe. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer til de som kom videre Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Øh. Jeg var da på Datakjeden på Tiller for å melde meg på, jeg, men fikk beskjed om at jeg måtte ned i Fjordgata. Og nå ser jeg at folk er gått videre på Tiller...? Joda, jeg kunne selvfølgelig dratt ned til byen, men det passet seg aldri slik... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer til dei som er videre! Lenke til kommentar
Troillan Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Øh. Jeg var da på Datakjeden på Tiller for å melde meg på, jeg, men fikk beskjed om at jeg måtte ned i Fjordgata. Og nå ser jeg at folk er gått videre på Tiller...? Joda, jeg kunne selvfølgelig dratt ned til byen, men det passet seg aldri slik... Det har seg slik at den maskinen vi brukte til den delen, desverre bare virket ett par dager Derfor ble du sendt til fjordgata Endret 25. juli 2007 av Troillan Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Men hvor lang tid brukes det på å bygge en PC? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kor lang tid det tok å byggje ein pc? Det kjem vel heilt an på kor mange delar det er, kva delar det er, og kor trent du er. Då eg bygde mi fyrste maskin for ei veke sidan, brukte eg 2 timar... Ein erfaren kunne sikkert gjort det same på under ein halvtime. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jobber selv som pc montør, har bygget i underkant av 1000 pcer trur jeg Er møkka lei :S Bygger selv en på rundt 10 min hvis den er veldig enkel å bygge (med integrer vga osv). Bare lurer på om dette er en hastighet som er å skryte av i nm sammenheng Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ja, da var kvalikken gjennomført! Den komponenten jeg angrer mest på at jeg valgte var CPU kjøler. Mer om det i neste tråd som måtte dukke opp på forumet, eller hvorfor ikke lage en tråd om ettertanker selv.. Endret 2. september 2007 av G Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, da var kvalikken gjennomført! Den komponenten jeg angrer mest på at jeg valgte var CPU kjøler. Mer om det i neste tråd som måtte dukke opp på forumet, eller hvorfor ikke lage en tråd om ettertanker selv.. 9408877[/snapback] Hvilken valgte du? Valgte Scythe'n selv. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, da var kvalikken gjennomført! Den komponenten jeg angrer mest på at jeg valgte var CPU kjøler. Mer om det i neste tråd som måtte dukke opp på forumet, eller hvorfor ikke lage en tråd om ettertanker selv.. 9408877[/snapback] Har dere fått vite resultatet enda eller? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Ingen skal vite resultatene enda, vi skal gå igjenom alt dette til uken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, da var kvalikken gjennomført! Den komponenten jeg angrer mest på at jeg valgte var CPU kjøler. Mer om det i neste tråd som måtte dukke opp på forumet, eller hvorfor ikke lage en tråd om ettertanker selv.. 9408877[/snapback] Hvilken valgte du? Valgte Scythe'n selv. 9410010[/snapback] Ja, da var kvalikken gjennomført! Den komponenten jeg angrer mest på at jeg valgte var CPU kjøler. Mer om det i neste tråd som måtte dukke opp på forumet, eller hvorfor ikke lage en tråd om ettertanker selv.. 9408877[/snapback] Har dere fått vite resultatet enda eller? 9410337[/snapback] Lykke til begge to, krysser det jeg kan krysse for dere Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Uka er snart over, skjer det noe snart eller? Er litt spent på resultater og utseende Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det en fra hver butikk som går videre eller er det de med mest poeng? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 En fra hver butikk så vidt jeg har forstått Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja? Skjer det noe snart her eller? Spent som bare det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg