newme Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ser at de fleste gamere foretrekker å spille med mus..er dette pga overføringshastighet eller gammel vane??da jeg for det meste har spilt konsoll ønsker jeg en bra kontroll til pc!!er xbox kontrollen et greit valg eller finns det bedre?? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 bruk xbox 360 kontroll til pc'en.. mus og tastatur er best syntes jeg.. (gammel vane) finnes ikke bedre enn xbox 360 kontrolleren til pc Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 PSP og WifiController Du må da ha et trådløst nettverk å koble til via, men det finnes løsninger som bruker USB-kabelen også. Først og fremst må du kanskje ha en PSP også hvis du ikke har. Finnes det forresten muligheter for å bruke de trådløse sixaxis-ene fra PS3 på PC? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 bruk xbox 360 kontroll til pc'en.. mus og tastatur er best syntes jeg.. (gammel vane) finnes ikke bedre enn xbox 360 kontrolleren til pc 9127849[/snapback] Har XBOX 360-kontrolleren USB-tilkobling som standard eller er den trådløs? Regner med at du trenger å finne driver også, right? Lenke til kommentar
newme Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 bruk xbox 360 kontroll til pc'en.. mus og tastatur er best syntes jeg.. (gammel vane) finnes ikke bedre enn xbox 360 kontrolleren til pc 9127849[/snapback] Har XBOX 360-kontrolleren USB-tilkobling som standard eller er den trådløs? Regner med at du trenger å finne driver også, right? 9128778[/snapback] den har usb-tilkobling....trenger nok noen drivere og ja..leste et sted at dette var problematisk og at noen brukte driver til en eldre xbox modell!!? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg kjøpte meg nylig en Logitech Rumblepad 2. Strålende fornøyd med den. Ikke noe å si på denne. Anbefales. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 den har usb-tilkobling....trenger nok noen drivere og ja..leste et sted at dette var problematisk og at noen brukte driver til en eldre xbox modell!!? 9132124[/snapback] Det er lite problematisk bare og plugge den inn også trenger du bare søke etter driver på windows update så finner den driveren selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå