PgUp Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 300 og Ellers er jo the matrix filmene ganske heftige. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 - Hard Target, VanDammes kuleste film. John Woo står bak spakene. - The Bourne Identity. Kongefilm. - Hard Boiled, hvis ikke den er nevnt. En del tøffe skytescener, men filmen blir rett og slett for lang for min del. - The Killer. Bedre enn hardboiled. - Speed. Herlig 90tallsaction. - The Replacement Killers. Fin underholdning. - The Last Boyscout. (glemt?) knallfilm med Brucern. Husker ikke mer nå Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Siden Die Hard ol. nevnes kan man vel også ta med Dødelig Våpen serien. Ikke helt det trådstarter er ute etter kanskje, men god underholdning er det jo. 9178395[/snapback] Enig. Dødelig våpen er fire underholdene filmer med action og et snev av humor. Endret 6. august 2007 av Wnd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 må ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 jeg vil anbefale Arnold filmene ! 80'talles action helt ! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mine favoritter er Die Hard, Universal Soldier, Terminator filmene, Cobra, Under Siege og Double Impact. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå