sharkie Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 heisann.. har kjøpt meg focal k2 power anlegg i bilen som jeg skal koble inn. anlegget mitt består av: k2power 165k2p fronsett k2power 33kx sub focal 4 kanals amp til fronsett focal monoblokk til sub ledninger er strekt, sub og amp til sub er satt inn og koblet til. spacers til frontsett også kjøpt inn. mitt problem er hvor jeg skal legge delefilterene hen og tweeterene er nok litt for store i forhold til de orginale så må nok evt finne en ny plass til de.. noen som kan hjelpe meg med løsninger eller som bor i nærheten av Kolbotn som gidder å bli med på litt kobling bilder av bil ligger under signatur takker for svar... Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) OT: Hvor pressa du inn strømkabelen gjennom torpedoveggen hen? Gikk de greit eller var det mye makk? Jeg kjente med fingrene og det føltes fantastisk stramt ut i nippelen... edit: slenger du ut litt bilder av det du har gjort? Har Vectra B selv, jobber selv med saken... Hvordan gikk det med kablene inn fra døren på passasjersiden og inn til spilleren, er det mye makk? Endret 29. juli 2007 av icer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) En jeg kjenner hadde K2 anlegg i sin Opel Corsa, der hadde han diskantene stående inntil den stolpen som går opp i taket (),og delefilteret bak elementet (på utsiden av døra). Og selvfølgelit sub'n baki... Han spilte så høyt som 128 dB eller noe , uten et spor til forvrengning Endret 30. juli 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 OT: Hvor pressa du inn strømkabelen gjennom torpedoveggen hen? Gikk de greit eller var det mye makk? Jeg kjente med fingrene og det føltes fantastisk stramt ut i nippelen...edit: slenger du ut litt bilder av det du har gjort? Har Vectra B selv, jobber selv med saken... Hvordan gikk det med kablene inn fra døren på passasjersiden og inn til spilleren, er det mye makk? 9168353[/snapback] hei... jeg slet på starten med å finne ut hvor jeg skulle strekke den hen.. men så fant jeg ut at den beste plassen var rett over bremsepadelen der.. litt vanskelig å forklare med tanke på at jeg har ikke tatt noen bilder og gjorde dette for 4mnd siden hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå