Skyax Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Frem til nå har jeg trudd at 1. skoledag er 20. August. Det sto det på vigo og... Men i dag når jeg sjekket internettsiden til skolen jeg skal begynne på,(Jåttå) så står det at første skoledag er 13. august.... Fikk helt sjokk, er satt opp på jobb og alt fram til 19. August. Når begynner dere? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Eg startar 14 august, men det er høgskule. Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 jeg starter aldri fordi jeg er drop out Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 jeg starter aldri fordi jeg er drop out 9128195[/snapback] Skal du ikke gå på skole ? Ehh lyst til å ende opp uten jobb ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Skal starte 13 august, men har søkt om å få utsatt skolegangen, så tipper jeg ikke skal møte o_O får vel et par dager før og høre. Universitetet btw, du kan uansett bare dra innom SO, der står det når du skal møte. Endret 23. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå