lollopop Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Hei! Jeg har et brunt diesel belte fra branstad med masse hull i(er del av designet). Jeg lurte på om noen vet et sted eller flere som selger pynt man kan feste inne i isse hullene som øredobber. Hullene hr en størrelse på en tannpirker sett oven ifra. litt vansklig å forklare alt:P Takk Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Hvorfor skulle du ville gjøre det? Du får prøve H&M da... Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) uff, litt vansklig å forklare.. Det belte jeg har har masse små hull: _________________________________________________ ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo _________________________________________________ Det jeg er ute etter er ting jeg kan sette på noen av disse hullene så jeg feks kan skrive no eks: _________________________________________________ oooooo+oooo+oo++++oo+oooooooooooooooooooooooooo oooooo+oooo+oo+oooooo+oooooooooooooooooooooooooo oooooo+++++oo++++ooo+ooooooooooooooooooooooooo oooooo+oooo+oo+oooooo+oooooooooooooooooooooooooo oooooo+oooo+oo++++oo+oooooooooooooooooooooooooo _________________________________________________ altså øredobber'ish eller "knapper" ting jeg kan putte i hullene Endret 23. juli 2007 av lollopop Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Jeg har et brunt diesel belte fra branstad med masse hull i(er del av designet). Jeg lurte på om noen vet et sted eller flere som selger pynt man kan feste inne i isse hullene som øredobber. Hullene hr en størrelse på en tannpirker sett oven ifra. litt vansklig å forklare alt:P Takk 9127420[/snapback] Hobbybutikk ? Sånne som selger perler og garn og sånne ting. Hvorfor skulle du ville gjøre det? Du får prøve H&M da... 9129913[/snapback] Ehh... hva er galt med å sette personlig preg på klærne ? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg klarer bare ikke se for meg at det blir noe pent.^^ Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 joda skal legge ut noen bilder når jeg finner de greiene:D har en fin visjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå