DementedAlbino Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Etter en litt uheldig ferietur ble jeg frastjålet en bag som inneholdt alt jeg hadde av elektronikk med meg på turen, med unntak av mobilen min. Jeg ble da frastjålet min ipod nano 4 gb som jeg var meget fornøyd med, og som jeg nå skal erstatte. Spørsmålet mitt er da om jeg bør gå for en ny nano, eller om det er bedre alternativer å velge mellom. Endret 23. juli 2007 av svortevik Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ipod Video 30gb ? ligger på 1800kr nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Finnes langt bedre spilelre enn ipod, list opp noen krav Bare hold deg unna alt som sandisk spytter ut, er 100% crap Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har i grunn ikke noen spesielle krav. Jeg var kjempe fornøyd med min nano. Den gjorde akkurat det den skulle, å spille av musikk på en bra måte. I tillegg har den grei størrelse, og lyden er bra. Jeg har ikke behov for å kunne se video på mp3 spilleren, da bruker jeg heller en bærbar dvd. Spilleren vil stort sett bli brukt i bil koblet mot anlegget i bilen, samt på turer, reise og på trening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har i grunn ikke noen spesielle krav. Jeg var kjempe fornøyd med min nano. Den gjorde akkurat det den skulle, å spille av musikk på en bra måte. I tillegg har den grei størrelse, og lyden er bra. Jeg har ikke behov for å kunne se video på mp3 spilleren, da bruker jeg heller en bærbar dvd. Spilleren vil stort sett bli brukt i bil koblet mot anlegget i bilen, samt på turer, reise og på trening. 9128039[/snapback] vel, da kan nok nano like gjerne være spilleren for deg, siden du er fornøyd Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 8 GB Nano så får du litt mer plass i den. https://prisguiden.no/product.php?productId=55151 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Men hva med Samsung sin T9, den får jo drøssevis med skryt i test her på amobil. Noen andre som har testet denne og kan si om den er så fantastisk som amobil sier? Finnes der ekstra utstyr til den, slik som "armbånd" osv til bruk ved trening og tur? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Forresten, noen som vet om det er en 3 gen nano på vei ut på markedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Du burde kanskje ta en titt på Meizu M3.... det er det nærmeste du kommer en 3G nano Blir vel en kratig oppgradering i samme formfaktor og til en lavere pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå