Gå til innhold

Ny mp3 spiller, nano igjen?

Anbefalte innlegg

Etter en litt uheldig ferietur ble jeg frastjålet en bag som inneholdt alt jeg hadde av elektronikk med meg på turen, med unntak av mobilen min.

Jeg ble da frastjålet min ipod nano 4 gb som jeg var meget fornøyd med, og som jeg nå skal erstatte.

Spørsmålet mitt er da om jeg bør gå for en ny nano, eller om det er bedre alternativer å velge mellom.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Finnes langt bedre spilelre enn ipod, list opp noen krav :)

Bare hold deg unna alt som sandisk spytter ut, er 100% crap

Lenke til kommentar

Jeg har i grunn ikke noen spesielle krav. Jeg var kjempe fornøyd med min nano.

Den gjorde akkurat det den skulle, å spille av musikk på en bra måte. I tillegg har den grei størrelse, og lyden er bra.

Jeg har ikke behov for å kunne se video på mp3 spilleren, da bruker jeg heller en bærbar dvd.

Spilleren vil stort sett bli brukt i bil koblet mot anlegget i bilen, samt på turer, reise og på trening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg har i grunn ikke noen spesielle krav. Jeg var kjempe fornøyd med min nano.

Den gjorde akkurat det den skulle, å spille av musikk på en bra måte. I tillegg har den grei størrelse, og lyden er bra.

Jeg har ikke behov for å kunne se video på mp3 spilleren, da bruker jeg heller en bærbar dvd.

Spilleren vil stort sett bli brukt i bil koblet mot anlegget i bilen, samt på turer, reise og på trening.

9128039[/snapback]

vel, da kan nok nano like gjerne være spilleren for deg, siden du er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du burde kanskje ta en titt på Meizu M3.... det er det nærmeste du kommer en 3G nano :p Blir vel en kratig oppgradering i samme formfaktor og til en lavere pris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...