Shibiz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg leiter etter et luftig kabinett til de nye pc delene mine. Det hadde vært kjekt og fått noe hjelp fra andre også.. Jeg har drevet å sett på Thermaltake Armor Setter stor pris på all hjelp. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det billigste fra Lian Li kan anbefales. Svært god luftstrøm, alt er dekt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Fant et Fra Bzerk her. Luftig er det helt sikkert. Dyrt er det heller ikke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Gå heller et par hundrelapper opp, så får du et kvalitetskabinett. Har hatt et kabinett fra bZerk og det var ikke akkurat til å skryte av. Mange upraktiske løsninger, i tilleg er Lian Li i aliminium så det blir mye lettere. Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hva med et Antec P 182 ? Med 3 120mm stillegående vifter er det både lydløst og kjølig. Anbefalles ! Se demoAntec Demo Endret 23. juli 2007 av carbon_nisse Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har vært bort i bZerk kabinetter, og kan ikke si at jeg liker dem. De har en tendens til å gå istykker fort! Satser på Armour, eller Lian Li, men om det blir Fruktkake sin Lian Li er noe anna.. Jeg vurderer kanskje å kjøpe vannkjøling også skaffe meg Lian Li vannkjølingskabinett Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44198 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44198 9129969[/snapback] Har dette kabinettet selv og kan absolutt anbefale det. God luftstrøm i dette. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jepp, det er det jeg har. Maskinen ble så mye mer stille nå, kald luft kommer ut av PSU-en som en forandring. Alt er så gjennomtenkt. Men den høyre kabinettdøren tar opp vibrasjoner hvis den ikke står på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå