Gå til innhold

Beste film av Michael Bay

Gjest Slettet+9817234daf

Hvilken film synes du er Bay sin beste?  

154 stemmer

1. 1. Hvilken film synes du er Bay sin beste?

• Transformers (2007)
      37
    • The Island (2005)
      7
    • Bad Boys II (2003)
      9
    • Pearl Harbor (2001)
      3
    • Armageddon (1998)
      23
    • The Rock (1996)
      57
    • Bad Boys (1995)
      5
    • Jeg har ikke sett noen av filmene
      2
    • Jeg misliker hele fyren og filmene hans
      10

Anbefalte innlegg

Så faktisk Transformers i går. Selv om den hadde en del patriotisme, var det ikke så veldig "USA rules"-greier. Dette blandet med de beste effektene jeg noengang har sett, gir jeg den min stemme. Dessuten var det et knallbra easter-egg i den filmen når han gutten sier "dette er MYE kulere enn Armageddon!" :wee: Kunne ikke vært med enig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom nettopp fra Transformers, og HOLY MOLY. For en film, uten tvil den hellige ånd i Bay-treenigheten "Armageddon - The Rock -Transformers". Spesialeffekter fra en annen verden, actionkoreografi uten like og Shia viste seg å være en liten Tom Hanks (eller i det minste en Colin).

Lenke til kommentar

The Island likte jeg overraskende godt, The Rock gidder jeg ikke stemme på (selv om den er bra), Transformers var altfor schizo med sin miks av dødsimponerende effekter på den ene siden og barnslig fjas og pompøs jalling på den andre siden.

Dermed ble det The Island. Fin film.

Lenke til kommentar

Definitivt The Rock. Den filmen får meg i godt humør rett og slett. Musikken til Hans Zimmer, måten den er filmet på, Sean Connery, Nicholas Cage. Genial film. Men både The Island og Armageddon er herlige filmer de også. :w00t:

Endret av El-Morty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...