ZimBim Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 For noen år siden (mange år siden) så leste jeg i Norsk Ukeblad om ei norsk dame som ble drept her i Norge, da jeg leste om det så var det 25 år siden det skjede så sikkert nermere 30 nå. Tror henne fikk ansiktet slått sundt og det var knytet noe rundt halsen hennes på en veldig spesiell måte. Eneste vitnet var hennes ca 4 år gamle datter. Hun så morderen og tror hun sa noe om at det var ei sint dame hos henne. Mordet ble aldri oppklart, men den mistenkte var en amerikansk dame. Husker ikke om hun bare var mistenkt eller om hun rømte tilbake til USA, men jeg leste at hun kunne dra til Norge uten å bli straffet fordi saken har gått ut på dato. Jeg fikk litt litt lyst å lese litt om dene saken, men aner ikke hva hoverpersonene heter eller hvor i Norge det skjedde eller hva jeg søke etter. Noen som vet vet hva jeg snakker om og som kan fortelle meg hva hun som ble myrdet heter eller har en link til der jeg kan lese om saken? Lenke til kommentar
Peri Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Se om du finner noe her.. http://www.uoppklart.no/uoppklarte.asp Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Har du tenkt til å bli kopycat? Endret 24. juli 2007 av Lineplx Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Drapssaker blir vel ikke foreldet i Norge så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Drapssaker blir vel ikke foreldet i Norge så vidt jeg vet. 9134953[/snapback] Jo, 30 år. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Drapssaker blir vel ikke foreldet i Norge så vidt jeg vet. 9134953[/snapback] Jo, 30 år. 9143368[/snapback] kan man etter 30 år stå fram å si at man har drept noen uten å få straff? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sandisk Extreme III burde passe perfekt til Nikon D200. Du vil neppe merke noen praktisk forskjell på dette og Extreme IV. Uansett er Sandisk å foretrekke på grunn av stabilitet. 8941132[/snapback] Drapssaker blir vel ikke foreldet i Norge så vidt jeg vet. 9134953[/snapback] Jo, 30 år. 9143368[/snapback] kan man etter 30 år stå fram å si at man har drept noen uten å få straff? 9143768[/snapback] Jepp, var en slik sak i Fredrikstad? for noen måneder tilbake. En mann som drepte da han var 14 eller noe. Han tilsto nå. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Han i Fr.stad tilsto, men vil ikke gå ut offentlig. Så han stakkars jævelen som ble uskyldig utpekt, vil aldri få renvasket navnet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå