Hotel Papa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei For lenge siden fikk vi instalert et trådløst nettverk her i huset, det var da storebroren min som fikset det. I dag ville jeg koble macen min på nettverket, men hadde da selvfølgelig glemt passordet. Lette og lette men kunne ikke finne det noe sted Lurer da på om det er mulig å hente fram dette passordet på no vis? Eller må jeg sette opp nettverket på nytt? Bruker et AP fra linksys (den vanlig blå med to antenner osv). Burde vel egentlig ikke være så stress å rekonfigurere det, men er det noen som sitter på en guide av no slag så ville jeg vært veldig takknemlig for den hjelpen. Mvh EvenruD Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ring storebroren din å hør om han husker passordet? bruk siw.exe hvis du har hatt pcen din på nettet før, ligger det der. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Brodern husker det ikke nei Og det er en helt ny macbook som skal på nett, så har ikke hatt den på internett før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå