Gå til innhold

Bråker Raptor-diskene mye?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det, men det er nå en smakssak.

Kan jo si det sånn at hvis alt annet i maskinen din er VELDIG stille vil du nok høre diskene ja.

kommer litt an på kabbiset også.

Noen isolerer jo bedre enn andre, men diskene er råe på ytelse, så det blir en avveining, som alltid.

Lenke til kommentar

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med støynivået på mine raptorer, en 74gb og en 150gb. Disse er støysvake i forhold til mine to seagate barracuda 10 serier og det overrasker meg egentlig siden disse seagate diskene skal være temmelig støysvake.

 

Dette blir vel vanskelig å bedømme siden støy er individuelt fra person til person, mange klager på at raptorene bråker for mye, mens jeg synes de er ganske stille.

Lenke til kommentar
Tja, har Raptor 150GB, 8800GTX og Vista Ultimate, har ingen av de feilene som kommer fram i testen..

9165098[/snapback]

Not me either.

Forresten, jeg merket litt mer støy når jeg gikk fra 74gb raptor til raptorX.

De bråker noe sinnsvakt hvis du ikke har harddisk støydempere.... ellers er de ok.

Lenke til kommentar
Dette er litt off-topic kanskje men jeg fikk ikke starta et nytt emne. Det jeg lurer på er hvis du har en vanlig S-ATA harddisk og en Raptor hva lønner seg da best. Systemet på raptoren og spill på den vanlige eller omvent?

9170574[/snapback]

Operativsystemet og spill på raptor lønner seg best.

Alt annet, lagring etc... tar du på vanlig disk.

Da starter pcen fortere og spill loader mindre.

Lenke til kommentar
Dette er litt off-topic kanskje men jeg fikk ikke starta et nytt emne. Det jeg lurer på er hvis du har en vanlig S-ATA harddisk og en Raptor hva lønner seg da best. Systemet på raptoren og spill på den vanlige eller omvent?

9170574[/snapback]

Operativsystemet og spill på raptor lønner seg best.

Alt annet, lagring etc... tar du på vanlig disk.

Da starter pcen fortere og spill loader mindre.

9172694[/snapback]

 

OK takk for tipset. Jeg har vurdert Raptor men det er litt dyrt. Er det virkelig en veldig stor forskjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...