Mr Nilsen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvis jeg skal ha en ny linje i en textbox. åssen skal jeg gjøre det. Skal liksom skrive i et forum der det skal stå noe som dette: Linje1: hei! Linje2: Trenger hjelp Bruker vb6 og man skal trykke på en knapp, så det kommer automatisk Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bruk denne: vbCrLf Eksempel: HER Lenke til kommentar
pjott Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 vbCrlf eller vbNewLine Husk at TextBox'en må ha "Multiline" til "True". Ellers vil det se slik ut: Hei || Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 vb6 eller .net? .net: Environment.NewLine og IKKE(!) vbCrLf Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 vb6 eller .net? 9127903[/snapback] Trådstarter sier jo det gjelder VB6. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Men i frykt for å få alle postene mine slettet av moderatorer med dårlig selvtillit, så får jeg holde meg on-topic....fra nå av. Moderator, som har det helt greit med selvtilliten sin, har hatt en opprydning i denne tråden. Dere må gjerne starte en diskusjon om fordelene med å bruke .net eller generelt om å benytte siste versjoner av programmeringsspråk/verktøy, men det kan dere gjøre i en egen tråd. I denne tråden er utgangspunktet at trådstarter benytter en gitt versjon, og da får vi forholde oss til det når vi svarer. Det er selvsagt helt legitimt å påpeke at en svakhet er løst eller at et problem kan løses mer elegant i en senere versjon. Men gjør det ikke til tema for tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå