Gå til innhold

Reklamering for Diskusjon.no ?

Anbefalte innlegg

Sitter å leser i hjemme pc og ser en stor banner som reklamerer for en side som kaller seg "diskuter.no" ..

Stakk innom siden og må si at det forumet så mye dårligere og mindre oversiktelig ut en dette, og hadde også mye mindre aktive brukere.

Reklamering er jo veldig positivt for forumet, for til mer brukere til mer kunskap kan folk dele og hente på forumet.

Derfor lurer jeg på, reklamerer Diskusjon.no noen steder? Og hvis ikke, hadde det kansje vært en idé?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener dette forumet er så bra at det reklamerer for seg selv.

Alle brukerne gjør sin plikt ved å anbefale venner og kjente...

Det største tror jeg er forumet til dagbladet, eller så var det VG. Ikke sikker.

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Det er VG sitt som er størst, spørr du meg er www.diskuter.no ett forum som er satt opp for og tjene penger på sponsorer..

Ser ikke att det forumet har noen somhelst funksjon som ikke diskusjon.no har..

9126593[/snapback]

Bortsett fra funksjonen av å skremme vekk brukere med ett grufult design...

Lenke til kommentar

Diskusjon.no driver ikke og reklamerer for seg selv noensteder, så vidt jeg vet. Det er også begrenset med hvor mye inntekt diskusjon.no bringer inn, siden det er lite reklame å spore på forumet vårt (noe som er et bevisst valg og også et ønske fra redaksjonelt hold). Muligens forumet medfører økt trafikk til nettverkets sider (hw.no, gamer.no osv), men jeg vet ikke om det finnes noe statistikk på dette.

Diskusjon.no er mye større enn Diskuter.no og vi får inn over 2500 nye brukere i måneden, selv uten å reklamere for forumet. Tallet er heller ikke synkende, så det er jo bra. Vi slår også jevnlig besøksrekorder så vi fortsetter å vokse.

Det er jo flott med Diskuter.no og andre diskusjonsforum som satser. Det gir bare oss enda bedre motivasjon slik at vi ikke tilbyr et dårligere produkt :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...